OTP Bank România lansează o nouă ofertă la contractarea pachetului OTP POS

  • Doar 0.35% comision de procesare tranzacţii POS/ e-commerce;
  • 3 luni de gratuitate a pachetului OTP POS, pentru clienţii din segmentul „e-commerce”;
  • Comision zero de instalare şi gestiune a terminalului POS.

 

OTP Bank România a lansat o nouă ofertă promoţională pentru pachetul OTP POS, destinat clienţilor persoane juridice şi celor din categoria profesiilor liberale: doar 0.35% comision de procesare tranzacţii POS/ e-commerce, pe o perioadă de șase luni. Clienții care desfăşoară activităţi în domeniul comerţului electronic, pot beneficia, în plus, de 3 luni de gratuitate a pachetului OTP POS.

Pachetul OTP POS de la OTP Bank România pune la dispoziția clienţilor, numeroase avantaje, precum:

  • instalarea și administrarea gratuită a terminalului POS cu tehnologie „contactless”;

  • abonament OTPdirekt (Internet Banking, SmartBank, contact center şi alerte SMS) gratuit, pentru un utilizator;

  • < > zero pentru ordinele de plată intrabancare în lei realizate prin OTPdirekt; <!-- -->< > ordine de plată interbancare gratuite/ lună, în lei, realizate prin OTPdirekt.

     

    OTP Bank România a redus cu 50% comisionul de procesare a tranzactiilor, în primele 6 luni de utilizare a terminalului OTP POS. Astfel, pentru rulaje lunare POS de minimum 10.000 de lei, comisionul este de 0.35% (faţă de 0.7% comision standard), iar pentru rulaje POS mai mici de 10.000 RON, comisionul este de 0.45% (de la 0.9% comision standard).

     

    Clienții care desfăşoară activităţi în domeniul comerţului electronic beneficiază, suplimentar, de gratuitate în primele 3 luni de utilizare a pachetului OTP POS. Utilizatorii seviciului e-commerce beneficiază de asistenţă tehnică specializată la configurarea website-urilor şi procesarea tranzacţiilor prin carduri pe internet, la standardele 3D Secure furnizate de Visa şi MasterCard, pentru limitarea riscului de fraudă prin card. Mai mult, decontarea tranzacţiilor POS este realizată în termen de o zi lucrătoare.

     

    „Într-un mediu din ce în ce mai activ, continuăm să facilităm accesul clienţilor noştri persoane juridice la cele mai noi soluţii de acceptare la plată a cardurilor bancare, oferindu-le infrastructura necesară şi o varietate de servicii complementare, la standarde înalte de calitate şi în condiţii comerciale avantajoase. Ne-am propus să acoperim cȃt mai bine necesarul de servicii bancare al companiilor, nu ca simplu furnizor, ci în calitate de partener de încredere al acestora.”, a declarat Adrian Chichiţă, Director Carduri, OTP Bank România.

     

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare.

    OTP Bank oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.