Pachetul OTP Pensionari

Bucură-te de pensionare. Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de fondurile tale și îți oferim mai mult timp pentru ceea ce contează cu adevărat. Banii tăi vor fi virați direct în cont, fără întârzieri. În plus, îți gestionezi fondurile mai ușor și primești numeroase beneficii extra.

Deschizi și administrezi contul gratuit

Ai 0% comision la plata cu cardul către comercianți

Ai acces la banii din cont 24 de ore din 24, în orice zi a săptămânii

Ce avantaje îți oferim?

Accesând Pachetul OTP Pensionari, pot beneficia de:

  • Cont curent în lei

  • Card de debit Mastercard Flat

  • ZERO comision la retragerile numerar de la bancomatele OTP Bank, nelimitat

  • ZERO comision la retragerile numerar de la orice bancomat din România pentru doua retrageri pe lună

  • ZERO comision pentru plățile cu cardul la comercianți, în țară și în străinătate

  • Internet Banking (OTPdirekt si SmartBank)

  • ZERO comisioane la transferurile intra și interbancare în lei, către orice bancă din România, prin OTPdirekt, nelimitat

  • ZERO cost cu alertele SMS (Control Cont, Control Card) astfel încât aflați rapid când încasați pensia

  • BANI INAPOI pâna la 10%* din sumele cheltuite la farmacii, timp de 12 luni de la data contractării pachetului conform Regulamentului Campaniei “Primești 10% cashback, maximum 30 lei la farmacii în primele 12 luni

  • BONUS 0.20 puncte procentuale în plus față de dobânda standard acordată în sucursală pentru depozitele în LEI, constituite după contractarea pachetului

  • Consiliere gratuită de la reprezentanții noștri oricând ai nevoie

  • * Suma pe care o primești lunar este de până la 30 LEI, bani care ajung în contul tău în ultima zi lucrătoare a lunii următoare în care ai efectuat plata. Oferta se cumulează cu toate reducerile oferite prin cardurile de fidelitate ale farmaciilor, precum şi cu alte oferte şi promoţii efectuate în farmacii şi este valabilă 12 luni de la data contractării pachetului.

Cum poți beneficia de avantajele Pachetului OTP Pensionari?

Vizitează-ne în oricare dintre sucursalele OTP Bank, solicită pachetul OTP Pensionari, precum și încasarea pensiei în cont, iar de restul ne ocupăm noi.

Uită de birocrație, pentru că transmitem noi cererea la Casa de Pensii.

În primele 3 luni întregi de la deschiderea pachetului și pe toată perioada în care încasezi pensia la OTP Bank, beneficiezi de ZERO taxă la abonamentul lunar, altfel, costul pachetului este de 5 LEI lunar.

Prin telefon

Completează formularul,  
iar noi te vom suna în cel mai scurt timp.

Vreau sa fiu sunat

În sucursală

Vino în oricare din sucursalele noastre cu actul de identitate valabil în original și solicită pachetul OTP Pensionari.

Sucursale și ATM-uri

Produse recomandate

Credit de Nevoi Personale

Pentru un echilibru în buget și mai mult confort acasă.

 

Vreau detalii

Overdraft – descoperit de cont

Profită de fiecare oportunitate să iți faci viața mai frumoasă.

 

Vreau detalii

Întrebări frecvente

Codul pentru transferurile în valută către un cont deschis la OTP Bank este OTPV RO BU XXX.

Descoperitul de cont oferă posibilitatea obţinerii unui credit pe cont (LEI, EUR) de până la 6 venituri nete lunare, rambursarea lunară reprezentând numai dobânda aferentă sumei utilizate.

Da, poți primi pensia în contul tău deschis la OTP Bank şi îți oferim o serie de avantaje pentru alte produse şi servicii bancare achiziţionate.

Dacă dorești primirea salariului în contul tău deschis la OTP Bank poți solicita acordarea facilităţii de descoperit de cont, prin care poţi primi până la 6 venituri nete lunare drept limită de credit. Totodată, poţi solicita emiterea unui card de debit gratuit Mastercard care îți oferă acces la sumele din contul tău. În plus, OTP Bank oferă avantaje şi la obţinerea creditelor cu ipoteca în EUR (reduceri de dobândă pe perioada transferului de venit).

Deschiderea, administrarea şi închiderea unui cont curent la OTP Bank este gratuită, iar pentru aceasta este necesar să te prezinți în orice sucursală cu un act de identitate valabil.

Fondurile din contul tău pot fi accesate şi de către împuterniciţii numiţi pe contul respectiv. Aceste împuterniciri sunt stabilite de către tine prin prezentarea la sucursală împreună cu persoana împuternicită.

Pentru a primi informaţii despre tranzacţiile efectuate în contul tău deschis la OTP Bank este necesar să soliciţi primirea extrasului de cont la adresa ta de domiciliu. Poţi face această solicitare în sucursală de luni până vineri, 09:00 – 17:00.

Nu există o suma minimă lunară de menţinut pe contul tău.

Da, poţi ataşa un card de debit Mastercard contului tău în lei sau EUR. Emiterea acestuia se face în mod gratuit şi poate fi utilizat atât în ţară, cât şi în străinătate.

Contul tău, indiferent de sucursala cu care ai colaborat iniţial şi indiferent de moneda în care a fost deschis, poate fi accesat în orice sucursală OTP Bank România.

Numărul Internaţional Bancar al Contului (International Bank Account Number) sau IBAN, este un număr de cont structurat conform standardelor ECBS (European Committee for Banking Standards – Comitetul European pentru Standarde Bancare), scopul său fiind de a facilita procesarea automată pentru transferurile internaţionale. Acest cod are în România 24 de caractere.

Este recomandabilă utilizarea unui astfel de transfer pentru sumele în valută atunci când persoana care primeşte banii are un cont deschis la OTP Bank din Ungaria, Croaţia, Serbia, Rusia, Ucraina, Muntenegru sau Bulgaria.

Există mai multe posibilităţi de aflare a soldului unui cont deschis la OTP Bank România:

• prin prezentarea la una din sucursalele OTP Bank, cu actul de identitate valabil;

• dacă deţii un card de debit ataşat contului respectiv soldul poate fi aflat în mod gratuit pe pagina de internet www.otpbank.ro sau telefonic la numărul 0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) sau la numărul +4021 308 57 10 (apelabil şi din străinatate), fiind necesare ultimele 10 cifre ale numărului de card şi codul de acces de 3 cifre.

Da, este necesar un cont deschis în valuta în care se doreşte efectuarea transferului.

La efectuarea unui transfer din străinătate către un titular de cont OTP Bank, expeditorului îi sunt necesare următoarele date:

• denumirea băncii: OTP Bank România S.A.

• codul SWIFT: OTPVROBU

• datele de identificare ale beneficiarului, titular de cont OTP Bank (nume şi prenume/denumire societate; adresa; simbolul contului curent în valută)

Este o facilitate de creditare acordată de către bancă fiecărui client care constă în posibilitatea retragerii din cont a unei sume mai mari decât cea existentă. Se mai numeşte şi overdraft.

La OTP Bank România S.A., am susținut întotdeauna corectitudinea și transparența activităților întreprinse de angajații și clienții noștri. De aceea, în conformitate cu politica băncii privind cunoașterea clientelei, prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, OTP Bank acordă atenție deosebită transferurilor de fonduri în valută către/dinspre teritorii off-shore, precum și operațiunilor de încasări și plăți externe ale clienților care au rezidența /cetăţenia/sediul social sau acţionari/beneficiari reali în teritorii off-shore. De aceea, solicităm clienţilor documente comerciale justificative aferente tranzacţiilor efectuate/ce urmează a fi efectuate de fiecare dată când consideră necesar.

Scopul principal îl reprezintă încadrarea operaţiunilor de acest tip în prevederile legale în vigoare şi analiza concordanţei cu obiectul de activitate/activitatea comercială curentă a clienţilor.

În conformitate cu dispozițiile Legii 258/2017 privind Comparabilitatea comisioanelor aferente conturilor de plăți, schimbarea conturilor de plăți și accesul la conturile de plăți cu servicii de bază, regăsiți pentru consultare Glosarul de termeni standardizați, FID-Document informare cu privire la comisioane LEI și FID-Document informare cu privire la comisioane EUR.

În cazul în care tranzacția dumneavoastră conține în câmpurile “Țară Bancă” sau “Țară Beneficiar” una din tările menționate în Lista țărilor pentru care banca solicită documente justificative în vederea procesării plăților pentru procesare, vă rugăm să prezentați băncii documente justificative, prin încărcarea acestora în mesageria aplicației OTPdirekt sau transmiterea acestora la adresa de e-mail documentejustificative@otpbank.ro. În caz contrar, banca nu va putea procesa operațiunea. Nu se vor iniția relații de afaceri, inclusiv deschiderea contului curent, precum și acceptarea și/ sau derularea oricăror fonduri/ efectuarea de tranzacții pentru persoanele fizice/persoanele juridice cu rezidența/ cetățenia în Coreea de Nord, precum și a celor ai căror reprezentanți împuterniciți au rezidența/ cetățenia în Coreea de Nord.

În conformitate cu politica internă a Băncii, OTP Bank România S.A.:

  • nu efectuează operațiuni în USD cu următoarele țări: Iran, Belarus, Cuba, Myanmar, Syria, Sudan și Zimbabwe;
  • nu efectuează operațiuni directe în relația cu urmatoarele enititati bancare: Belarusbank Belarus, Belinvestbank (Banca belarusă pentru Dezvoltare și Reconstrucție), Belagroprombank Belarus, SberBank Rusia, VTB Rusia, Gazprombank Rusia, Vnesheconombank (VEB) Rusia, Rosselkhozbank Rusia;
  • nu efectuează operațiuni cu bănci din Transnistria, care nu sunt supravegheate de Banca Naționala a Moldovei.