Plăți cu telefonul? OTPay!

De astăzi telefonul tău este și mai util

Descarcă aplicația din Google Play și bucură-te de experiență!

Ce este OTPay?

Prin OTPay te bucuri de plățile contactless direct cu telefonul tău mobil.

Aplicația OTPay este disponibilă pentru dispozitivele cu sistem de operare Android  și o poți instala din magazinul dedicat Google Play. Instalează-ți acum propriul portofel digital și înrolează-ți toate cardurile tale Mastercard, emise de OTP Bank! 

Pentru a putea plăti, telefonul trebuie sa aibă funcția NFC activă.

Cum înrolezi cardul în OTPay?

1. Deschizi aplicația OTPay

2. Introduci datele cardului și urmezi instrucțiunile

3. Introduci în aplicație codul unic de verificare, primit prin SMS

4. Configurezi un cod PIN din patru cifre dedicat aplicației OTPay

Felicitări! Cardul tau este inrolat.

Cum plătești cu OTPay?

SIMPLU!

1) Deblochezi telefonul, îl apropii de POS, nu ai nevoie să deschizi aplicatia OTPay...

2) Autorizezi plata prin metoda de autentificare stabilită a telefonului tău (FingerPrint, FaceRecognition sau Parolă)...

și GATA!

Află din video de mai jos:

- Cum înrolezi cardul în OTPay.
- Cum plătești cu OTPay.

 

Alege-ți cardul favorit pentru plata prin funcția “Set Default”. Cu OTPay plătesti în orice magazin din țară sau din străinătate care acceptă plata contactless.

Nu ai niciun comision pentru plațile efectuate cu telefonul prin OTPay.

Întrebări frecvente

Aplicația OTPAY este funcțională pe dispozitive cu sisteme de operare Android (începând cu versiunea 4.4) care permit instalarea aplicației din magazinul oficial Google Play.

În OTPay se pot înrola toate cardurile Mastercard emise de OTP Bank, în lei sau în euro.

Asigură-te că parcurgi corect toți pașii: Cardul tău este activ și este în perioada de valabilitate; introduci corect datele cardului; introduci corect codul de verificare primit prin SMS; corectitudinea numărului de telefon mobil afișat pe ecranul telefonului . Dacă în continuare nu poți înrola cardul, poți apela serviciul de Contact Center, la numărul de telefon: 0800 88 22 88.

Codul unic de verificare se trimite pe numărul de telefon declarat Băncii, asigură-te că ne-ai oferit numărul corect. Dacă numărul de telefon este corect și totuși nu ai primit codul, poți selecta opțiunea “Resend SMS”, atunci când aceasta devine activă. Dacă în continuare nu primești codul, poți apela serviciul de Contact Center, la numărul de telefon: 0800 88 22 88.

Da, cardul înrolat se poate șterge prin opțiunea “Remove card”. Pentru a putea înrola din nou cardul, trebuie parcurși pașii inițiali.

Da, în aplicație se pot înrola maxim 9 carduri Mastercard emise de OTP Bank. Din meniu alegi opțiunea “Add new card” și urmezi instrucțiunile pentru înrolarea unui card nou.

Da, dacă blochezi cardul fizic, nu se poate utiliza nici cardul înrolat in aplicație. Totodată, dacă expiră cardul fizic și este reînnoit, noul card trebuie înrolat din nou in aplicație.

Cardul se poate bloca/debloca doar prin blocarea/deblocarea cardului fizic. Poti face acest lucru prin apelarea serviciului Contact Center, la numărul de telefon: 0800 88 22 88.

La orice comerciant din România sau din străinătate la terminalele POS care acceptă plăți contactless cu carduri bancare.

Nu.

Limita de tranzacționare pentru cardurile înrolate în OTPay este identică cu limita existentă pentru cardurile fizice. Pentru a verifica această informație se poate accesa serviciul OTPDirekt sau se poate apela serviciul de Contact Center, la numărul de telefon: 0800 88 22 88.

Dupa înrolarea cardului în aplicație, poți plăti cu telefonul prin tehnologia NFC, la terminalele POS contactless. Deblochezi telefonul și il apropii de POS, fară să fie necesar să deschizi și aplicația OTPay. Autorizezi tranzacția prin metoda de autentificare aleasă pe dispozitivul tău: amprentă digitală, recunoaștere facială sau parolă. Tranzacția se va efectua cu cardul selectat de tine ca fiind principal, în cazul în care ai inrolate mai multe carduri în aplicație. Prin opțiunea “Set Default” alegi un card ca fiind principal.

Da, este necesar să activezi funcția NFC din setările telefonului tău.

Da, poți vedea lista cu ultimele 10 tranzacții efectuate.

Da, prin următoarele variante:

- după instalarea aplicației OTPay pe telefon, ți se afișează posibilitatea de a seta aplicația OTPay ca find principală.
- în cazul în care nu ai ales de la început aplicația OTPay ca fiind principală, poți face acest lucru oricând din setările telefonului tău.

Dacă nu ai setat aplicația OTPay ca fiind principală, aceasta nu este funcțională.