Descoperă noul digital banking de la OTP Bank!
Noul SmartBank
Noul OTPdirekt
Cum pot să mă loghez în noul OTPdirekt?
Pentru a te loga în noul OTPdirekt utilizează aceleași informații ca pentru versiunea curentă de Internet Banking (utilizator adică ultimele 10 cifre de pe card și parola din șase cifre pentru logarea prin card sau codul de client, utilizatorul și parola pentru logarea fără card).
Important: dacă modifici parola în una dintre versiunile aplicației (cea nouă sau cea curentă) noua parolă va putea fi utilizată doar pentru versiunea respectivă de aplicație.
Cum găsești și accesezi noul SmartBank?
Caută noua aplicație în Google Play sau App Store utilizând cuvintele “Noul OTP SmartBank România” / „New OTP SmartBank România” sau accesează direct pictogramele de mai jos.
Pentru a te loga în noul SmartBank utilizează aceleași informații ca pentru versiunea curentă de Internet Banking (utilizator - adică ultimele 10 cifre de pe card - și parola din șase cifre pentru logarea prin card sau codul de client, utilizatorul și parola pentru logarea fără card).
Ai accesat aplicația curentă SmartBank prin amprentă sau FaceID, și acum vrei să te autentifici si în noul SmartBank?
În noua aplicație SmartBank te loghezi întâi utilizand autentificarea prin card sau fără card. Dupa prima logare poți activa autentificarea biometrica pe care o vei confirma din nou prin introducerea informatiilor de acces și a codului generat de token.
Cum resetezi parola de acces în noul OTPdirekt/SmartBank fără a mai suna în Call Center?
Apasă opțiunea Resetare parola/cod de acces din pagina de logare a noul OTPdirekt (opțiunea se regăsește sub butonul Autentificare), introduci informațiile cerute, iar noua parolă o vei confirma prin introducerea codului unic generat de token.
Vrei să vezi mai multe despre noul OTPdirekt și ce poate să facă?
Accesează tutorialele dedicate noului OTPdirekt și video-ul de prezentare .
Sperăm că îți oferim o experiență relevantă de Internet Banking, iar dacă vrei să ne împărtășești feedback-ul tău despre noua experiență cu OTPdirekt, te rugăm să ne scrii office@otpbank.ro.
Tutoriale OTPdirekt
Resetare parolă OTPdirekt
Logare în OTPdirekt prin card
Logare în OTPdirekt utilizând opțiunea fără card
Plată în lei cu dată de procesare în viitor și programată
Plată în valută
Autorizare plată prin token fizic
Cum efectuezi plăți fără autorizare prin token
Constituire depozit
Schimb valutar
Economisire automată
Alerte SMS
Magnetul de bani
Tutoriale SmartBank