Îți oferim soluții financiare personalizate. Cardurile noastre de debit sunt un mod eficient și sigur de a gestiona banii. Cu acestea, poți face plăți la comercianți și retrage bani de la bancomate atât în țară, cât și în străinătate. Obținerea unui card de debit de la OTP Bank este ușoară și rapidă. Alege de mai jos opțiunea care ți se potrivește și solicită mai multe informații!
Mastercard Standard
Mastercard GOLD
Mastercard PLATINUM
Cardul Junior Plus
Cardul Junior Max
Foto card de salariu
Cardul Universitatea Sapientia
Vreau detaliiInformații utile
- Apple Pay - Plătește cu telefonul
- Google Pay - Plătește cu telefonul
- Serviciul 3D Secure
- Pentru blocarea cardului bancar sună la +40 21 308 5711 ( serviciu disponibil 24/7)
Întrebări frecvente
Ce este un card de debit?
Cardul de debit este un instrument de plată prin intermediul căruia deținătorul dispune doar de sursele bănești proprii existente într-un cont curent sau cont de economii și pe care îl poate utiliza pentru efectuareea de plăți la comercianți și retrageri de numerar, în țară sau în străinătate.
Cine poate să aplice pentru un card de debit?
Orice client persoană fizică care deține pachet, cont curent sau cont de economii.
Cum plătești online în siguranță prin 3D Secure?
Ai la dispoziție două modalități prin care poți autoriza plățile online: autentificare biometrică (amprenta digitală sau recunoașterea facială) prin aplicația SmartBank sau autentificare prin doi factori (parolă statică + parola dinamică 3D Secure). Detalii aici.
Cum resetez parola statică?
În cazul în care ai uitat parola statică setată de tine, te rugăm să apelezi Centrul de procesare carduri ROMCARD SA, la numărul 021.402.0029 sau departamentul de Relații Clienți OTP Bank la numărul 0800 88 22 88 sau + 4021 308 57 10 apelabil și din străinătate. Parola va fi setată la valoarea inițială, adică ultimele 6 cifre din CNP-ul tău.
Apoi, pentru o siguranță sporită va fi necesară schimbarea parolei statice inițiale, cu o parolă nouă formată din 6 cifre, cunoscută doar de tine. Pentru următoarele tranzacții online vei utiliza parola statică setată de tine în acest pas.
Se pot emite mai multe carduri de debit pe contul meu?
Da, poţi solicita emiterea a maximum 3 carduri de debit suplimentare ce accesează acelaşi cont.
Cum se efectuează conversia valutară dacă folosesc cardul în străinătate?
În cazul în care utilizezi cardul în altă monedă, în funcţie de valuta în care acesta este emis, se realizează conversie valutară astfel:
a. Pentru tranzacțiile efectuate în moneda contului, Banca va debita din cont valoarea tranzacțiilor efectuate în moneda contului;
b. Pentru tranzactiile efectuate pe teritoriul României în altă monedă decât moneda contului, Banca va debita contul utilizând ca monedă de referinţă LEI. Schimbul valutar între moneda în care se efectuează tranzacţia şi moneda de referinţă LEI se efectuează de către Organizaţia internaţională de carduri Mastercard / Visa la cursul sau de la Data Decontării;
c. Pentru tranzactiile efectuate în străinătate cu Cardul, Banca va debita contul utilizând ca monedă de referinţă EUR, după cum urmează:
i. Schimbul valutar între moneda în care se efectuează tranzacţia şi moneda de referinţă EUR se efectuează de către organizaţia internaţională de Carduri Mastercard/ Visa la cursul sau de la Data Decontării;
ii. Pentru debitarea contului în LEI, Banca utilizează Cursul de Schimb de Referință al Băncii din ziua decontării tranzacției, publicat pe pagina de internet a Băncii.
Există avantaje pentru utilizarea cardului la bancomantele OTP Group din Europa?
Da. Dacă doriţi să utilizaţi cardul emis de OTP Bank România la bancomatele din străinătate aparţinând OTP Group, se va percepe un comision de retragere numerar de numai 3.5 LEI / 1 EUR pe tranzacție.
Băncile membre OTP Group în Europa pot fi localizate în ţări precum: Ungaria, Slovacia, Croaţia, Bulgaria, România, Ucraina, Serbia şi Rusia.
Pot efectua plăți pe internet cu cardul meu emis de OTP Bank?
Da, poţi efectua plăţi cu cardul tău dacă ai selectat în momentul solicitării cardului, sau ulterior prin OTPdirekt sau în sucursală, opţiunea “plăți pe internet”.
Care sunt limitele de tranzacționare și cum le pot modifica?
Limitele de tranzacţionare sunt limite zilnice sau lunare setate pentru cardul tău sau pentru subcardul emis pe contul tău. Acestea au valori implicite la emitere, însă pot fi modificate la cerere, prin OTPdirekt, apel în Contact Center sau prin orice sucursală.
Pot folosi cardul de debit în străinătate?
Da, poți utiliza cardul tău emis in lei sau euro și în străinătate pentru plăți la comercianți și retrageri de numerar. În acest caz, vei primi valuta aferentă ţării unde te afli. Îți recomandăm să consulți tariful de taxe și comisioane aici.
Dacă nu am încă 18 ani, cum pot obține un card?
Persoanele ce nu au îndeplinit 18 ani pot obţine un card de debit Junior Plus, ataşat unui cont Junior plus. Pentru a solicita acest card, este necesar ca solicitantul să ajungă împreună cu părinţii într-o sucursală OTP Bank cu actul de identitate.
Ce fac dacă mi s-a furat/mi-am pierdut cardul?
În cazul în care nu mai ești în posesia cardului tău este necesară blocarea accesului la sumele din cont. Poți face acest lucru direct prin OTPdirekt din aplicația SmartBank sau sunând la numărul 0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) sau la numărul +40 21 308 57 11 (apelabil şi din străinătate).
Cauți un card de cumpărături?
Cardurile de cumpărături te ajută să îți pui planurile în aplicare și îți fac viata mai ușoară atunci când ai mai mare nevoie.