Pentru a vă putea răspunde la întrebări  

vă punem la dispoziţie mai multe posibilităţi de a ne contacta.

 

OTP Bank România S.A. - Administraţia Centrală

Strada Buzeşti, nr. 66-68, sector 1, 011017 Bucureşti 
Cod BIC: OTPVROBU 
Fax: +4021 308 51 80 
E-mail: office@otpbank.ro

 

Ne găsiţi la următoarele numere de telefon:

 

Call Center (luni-vineri, orele 8:30 - 21:00)
0800 88 22 88
(apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România)

 

+ 4021 308 57 10
(apelabil şi din străinatate)

 

Card Helpdesk (disponibil 24/7)

 

+4021 308 57 11
(apelabil şi din străinatate)

 

sau ne puteţi trimite un email la adresa office@otpbank.ro

 

Pentru informații care ajung în atenția conducerii băncii, puteți scrie la ceo@otpbank.ro

 

În cazul în care doriţi să ne contactaţi cu privire la probleme sociale şi de mediu, vă rugăm să o faceţi la adresa de e-mail dezvoltare.durabila@otpbank.ro

 

Sugestii / Sesizări

Vă rugăm să ne transmiteţi sugestiile sau nemulţumirile dumneavoastră legate de produsele sau serviciile noastre folosind unul dintre următoarele canale de comunicare:

 

E-mail: office@otpbank.ro

 

Telefon: 0800 88 22 88 / + 4021 308 57 10.

 

Ghidul pentru depunerea unei reclamații îl puteți găsi aici.

 

Trimitere documente privind popririle

 

Vă rugăm să expediați documentația privind popririle la adresa unică:
OTP Bank România S.A. - Administraţia Centrală, Strada Buzeşti, nr. 66-68, sector 1, 011017 Bucureşti

 

Folosiți adresa unica pentru colaborarea cu OTP Bank și obtineți următoarele beneficii:


1. Veți primi rezoluția intr-un termen mai scurt, prin eliminarea pasului de comunicare între sediul nostru teritorial și sediul central. Menționăm că activitatea noastră este centralizată în cadrul Administrației Centrale din Strada Buzești.
2. Veți avea costuri mai mici pentru corespondență, prin expedierea într-un singur plic a mai multor adrese care vizează sedii diferite ale OTP Bank.
3. Reducem timpul de identificare a debitorului în cazul în care acesta este client al OTP Bank, dar nu al unității teritoriale care a recepționat adresa de poprire transmisă de dumneavoastră, prin eliminarea pasului de revenire către unitatea teritorială unde are clientul cont deschis.

Vă mulţumim pentru încrederea acordată OTP Bank!

Vă rugăm să completați formularul de contact,
și un reprezentant al băncii vă va contacta în cel mai scurt timp posibil:

Completarea câmpurilor marcate cu * este obligatorie