Profilul tău:
- Studii superioare/ Master în domeniul IT;
- Experiență anterioară de cel puțin 3 ani în domeniul IT;
- Cunoștințe Apache, Jboss, MySql, MariaDB;
- Administrare Suse Linux;
- Cunoștințe avansate ale sistemelor de operare Linux Based;
- Cunoștințe Storage / SAN, Salt Stack;
- Cunoștințe Oracle database;
- Limba engleză - avansat (vorbit, scris, citit).
Ce vei face:
- Vei administra sistemele de producție ale băncii atât la nivel de sistem de operare, cat și la nivelul de bază de date și a serverelor de aplicații;
- Vei asigura securitatea la nivel informatic pentru sistemele gestionate (drepturi useri, patch-uri de securitate, update-uri de sistem de operare etc);
- Vei realiza analiza logurilor de la sistemul de operare și de la bazele de date și documentația aferentă;
- Vei implementa politica băncii de realizarea a copiilor de siguranță a bazelor de date precum și a logurilor generate pentru sistemele gestionate;
- Vei participa la implementarea, documentarea și testarea periodică a procedurilor de Disaster Recovery și Business Continuity;
- Vei implementa politica de Capacity Planning;
- Vei monitoriza și administra interfețele software ale sistemelor gestionate cu aplicații externe;
- Vei participa la testarea și punerea în funcțiune a noilor sisteme IT din aria departamentului;
- Vei menține legatura și gestiona contractele de furnizare servicii și mentenanță hardware și suport software cu furnizorii externi pentru sistemele gestionate;
- Vei realiza propuneri de optimizări și de achiziții de hardware pentru sistemele gestionate;
- Vei propune colaborări cu firme de specialitate pentru îmbunătățirea performanțelor sistemelor gestionate;
- Vei participa în proiectele și activitățile diviziei repartizate de superiorul direct;
- Ești responsabil pentru cunoașterea și aplicarea prevederilor ROF, Regulamentului Intern, Proceduri de Control intern și a celorlalte norme, politici și proceduri interne relevante pentru aria de activitate, menținerea certificărilor obligatorii pentru sistemele gestionate;
- Vei fi responsabil de încadrarea în Acordurile Interne de Servicii (SLA) pe sistemele gestionate;
- Vei gestiona sistemele: Servere cu sistem de operare Linux, sisteme Bussines Critical, de dezvoltare, testare și backup pentru sistemele de producție;
- Vei administra tehnicii de calcul din aria de reponsabilitate aflată în centrele de date.
Ce îți oferim:
Sănătate și well-being:
- Discount 7Card, Fit4You, Bery Fitness & Spa, Optiplaza, INTELIDENT;
- Asigurare medicală de sănatate și asigurare de viață;
- Pauză de fructe la birou.
Servicii și shopping:
- Tichete de masă;
- Discount la serviciile și produsele 5asec, ZOOT, CCC, Armani Jeans, Max & Co, Swarovski, Geox, Springfield, Samsung, Orange, Pineberry, Vodafone, Lamonza etc.
Timp liber și educatie:
- De ziua ta: o zi liberă cadou de la noi;
- Discount la serviciile oferite de Fundația Calea Victoriei, Școala de muzică Arpeggio, Whi Experience, Centru de Limbi Străine A_BEST;
- Tot ce vrei să citești de la Bookster.
Dacă ești interesat de această poziție, aplică la staffing.hr@otpbank.ro.