Linux System Administrator

Linux System Administrator

Profilul tău:

  • Studii superioare/ Master în domeniul IT;
  • Experiență anterioară de cel puțin 3 ani în domeniul IT;
  • Cunoștințe Apache, Jboss, MySql, MariaDB;
  • Administrare Suse Linux;
  • Cunoștințe avansate ale sistemelor de operare Linux Based;
  • Cunoștințe Storage / SAN, Salt Stack;
  • Cunoștințe Oracle database;
  • Limba engleză - avansat (vorbit, scris, citit).

 

Ce vei face:

  • Vei administra sistemele de producție ale băncii atât la nivel de sistem de operare, cat și la nivelul de bază de date și a serverelor de aplicații;
  • Vei asigura securitatea la nivel informatic pentru sistemele gestionate (drepturi useri, patch-uri de securitate, update-uri de sistem de operare etc);
  • Vei realiza analiza logurilor de la sistemul de operare și de la  bazele de date și documentația aferentă;
  • Vei implementa politica băncii de realizarea a copiilor de siguranță a bazelor de date precum și a logurilor generate pentru sistemele gestionate;
  • Vei participa la implementarea, documentarea și testarea periodică a procedurilor de Disaster Recovery și Business Continuity;
  • Vei implementa politica de Capacity Planning;
  • Vei monitoriza și administra interfețele software ale sistemelor gestionate cu aplicații externe;
  • Vei participa la  testarea și punerea în funcțiune a noilor sisteme IT din aria departamentului;
  • Vei menține legatura și gestiona contractele de furnizare servicii și mentenanță hardware și suport software cu furnizorii externi pentru sistemele gestionate;
  • Vei realiza propuneri de optimizări și de achiziții de hardware pentru sistemele gestionate;
  • Vei propune colaborări cu firme de specialitate pentru îmbunătățirea performanțelor sistemelor gestionate;
  • Vei participa în proiectele și activitățile diviziei repartizate de superiorul direct;
  • Ești responsabil pentru cunoașterea și aplicarea prevederilor ROF, Regulamentului Intern, Proceduri de Control intern și a celorlalte norme, politici și proceduri interne relevante pentru aria de activitate, menținerea certificărilor obligatorii pentru sistemele gestionate;
  • Vei fi responsabil de încadrarea în Acordurile Interne de Servicii (SLA) pe sistemele gestionate;
  • Vei gestiona sistemele: Servere cu sistem de operare Linux, sisteme Bussines Critical, de dezvoltare, testare și backup pentru sistemele de producție;
  • Vei administra tehnicii de calcul din aria de reponsabilitate aflată în centrele de date.

 

Ce îți oferim:

Sănătate și well-being:

  • Discount 7Card, Fit4You, Bery Fitness & Spa, Optiplaza, INTELIDENT;
  • Asigurare medicală de sănatate și asigurare de viață;
  • Pauză de fructe la birou.

Servicii și shopping:

  • Tichete de masă;
  • Discount la serviciile și produsele 5asec, ZOOT, CCC, Armani Jeans, Max & Co, Swarovski, Geox, Springfield, Samsung, Orange, Pineberry, Vodafone, Lamonza etc.

Timp liber și educatie:

  • De ziua ta: o zi liberă cadou de la noi;
  • Discount la serviciile oferite de Fundația Calea Victoriei, Școala de muzică Arpeggio, Whi Experience, Centru de Limbi Străine A_BEST;
  • Tot ce vrei să citești de la Bookster.

 

Dacă ești interesat de această poziție, aplică la staffing.hr@otpbank.ro.