Magnetul de Bani

  • Fie că ai nevoie să-ți plătești rata creditului la OTP BANK, fie că dorești să plătești rapid o factură sau să beneficiezi de banii de pe card și să-i administrezi cu OTPdirekt, îți oferim opțiunea de transfer online prin Magnetul de Bani.

  • Pentru a beneficia de banii de pe cardul tău de debit  direct în contul pe care îl ai deschis la OTP Bank, trebuie doar să îți dorești și instant, ți-am îndeplinit dorința.

  • Magnetul de Bani, îți oferă posibilitatea de a beneficia instant de disponibilitățile tale financiare pe care le deții pe cardurile de debit de la alte bănci din România.

  • Transferul online prin Magnetul de Bani, opțiune disponibilă în aplicația de OTPdirekt - Internet Banking și SmartBank, de la OTP Bank este noua modalitate de a realiza un transfer rapid de bani.

 Informații generale despre "Magnetul de Bani"

Poți să realizezi un transfer de bani de pe un card de debit pe care îl deții la altă bancă din România;

  • Limita maximă este de 10.000 lei pe transfer;

  • Într-o lună poți efectua maxim 3 transferuri a căror valoare cumulată nu poate depăși 10.000 lei;

  • Cardul pe care îl vei utiliza trebuie să fie activ pentru operațiuni bancare pe internet;

  • Fiecare tranzacție trebuie autorizată cu parola 3D Secure;

  • Dacă nu ai setată parola 3D Secure, tranzacția nu va putea fi efectuată. ;

Verifică pe site-ul băncii emitente, modalitatea de înrolare. Înrolarea în 3D Secure nu implică comisioane percepute de bănci,  fiind făcută pentru protecția datelor și tranzacțiilor tale.

Cum se realizează un transfer utilizând opțiunea "Magnetul de Bani"?

Un transfer online utilizând opțiunea Magnetul de Bani se realizează doar în patru pași. Aceștia sunt:

  • Pasul 1: Te autentifici în aplicația OTPdirekt – Internet Banking sau SmartBank;

  • Pasul 2: Accesezi opțiunea “Magnetul de bani” și selectezi “Transfer de Bani Cu Card Nou”;

  • Pasul 3: Introduci suma de transferat de pe cardul tău și selectezi contul OTP Bank în care vrei să ajungă banii;

  • Pasul 4: Introduci datele cardului de pe care vor fi transferaţi banii instant.

Întrebări frecvente

 

  • De ce să utilizez opțiunea Magnetul de Bani?

    Pentru că poţi să-ți plătești rata la credit fără să mai vii la ghișeul băncii, dar și pentru a beneficia de toate avantajele serviciului OTPdirekt – Internet Banking si SmartBank.

  • Există costuri pentru efectuarea unui transfer online prin Magnetul de Bani?

    Nu, nu există costuri pentru transferul online prin Magnetul de Bani.

  • Cât de repede se efectuează transferul de bani online?

    Transferul de bani online se efectuează instant, dacă realizezi plata până la ora 20.00. Află mai multe detalii despre Programul de efectuare a plaților.

  • Ce alte avantaje am dacă efectuez un transfer online prin Magnetul de Bani?

    Ai mai multe avantaje, nu doar unul singur. Beneficiezi de toate avantajele oferite de serviciul OTPdirekt – Internet Banking și SmartBank. Pe scurt îți spunem doar trei dintre ele, pe restul te lăsăm să le descoperi singur:

    • depozitele efectuate prin Internet Banking și SmartBank au dobândă mai mare decât la ghișeu;

    • ai comisioane reduse față de plățile la casierie;

    • poți să-ți administrezi singur alerte SMS pentru conturile tale.

  • Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru a realiza un transfer online prin Magnetul de Bani?

    Pentru a putea realiza un transfer online prin Magnetul de Bani trebuie să îndeplinești următoarele condiții:

    • să fii client OTP Bank;

    • să deții serviciul OTPdirekt - Internet Baniking și SmartBank;

    • să deții un card de debit de la o altă bancă de pe teritoriul României (nu se pot efectua transferuri utilizând carduri OTP Bank).

  • Există limite minime și maxime ale unui transfer online cu cardul?

    Da, limitele impuse de bancă sunt:

    • Valoarea minimă a unui transfer este 1 leu, valoarea maximă este 10.000 lei.

  • Există o limită maximă a numărului de transferuri dintr-o lună?

    Da, se pot efectua maxim 3 transferuri pe lună în valoare maximă cumulată de 10.000 de lei.

  • Cum verific dacă tranzacția online Magnetul de Bani a fost efectuată?

    Pentru a vedea dacă o tranzacție a fost efectuată, poți alege una din următoarele:

    • verifică statusul tranzacției în opțiunea Magnetul de Bani;

    • accesează meniul Conturi –Conturile Mele și selectează contul în care ai realizat transferul pentru a vedea tranzacțiile efectuate;

    • accesează meniul Conturi –Istoric tranzacții și selectează contul în care ai realizat transferul pentru a vedea tranzacțiile efectuate în acel cont.

  • În ce moneda poate fi efectuat transferul?

    Transferul poate fi făcut doar în moneda RON.

  • Cardul pe care îl deţin la alta bancă trebuie să aibă caracteristici speciale?

    Trebuie să te asiguri că ai următoarele opțiuni active pe cardul tău:

    • cardul este activ pentru plăți pe internet;

    • este înrolat in 3D Secure;

    De asemenea, trebuie să cunoști limitele cardului pentru plăți pe internet. Dacă nu cunoști datele de mai sus, adresează-te băncii emitente a cardului.

Vrei mai multe informații despre OTPdirekt?

1. Completează formularul și un consultat OTP Bank te va contacta în cel mai scurt timp.

2. Apelează Contact Center la numărul de telefon 021.308.5710.

3. Vino în orice sucursală OTP Bank.

 
otp bank

Vrei mai multe
detalii?

Citește informațiile din documentele pdf. pe care le poți descărca sau contactează-ne și îti vom răspunde la toate întrebările.

Taxe și comisioane OTPdirekt Termeni și condiții OTPdirekt Termeni și condiții contract cadru Cont Curent, Card Debit și OTPdirekt Regulament Campanie Magnetul de Bani
 

Vă rugăm să completați formularul de contact,
și un reprezentant al băncii vă va contacta în cel mai scurt timp posibil:

Completarea câmpurilor marcate cu * este obligatorie