Ai fost pus de nenumărate ori în situația

de a transmite documente și declarații electronice, dar procesul nu s-a finalizat din cauza aspectelor legale? OTP Bank alături de certSIGN pune stop situațiilor de acest gen.

 

Certificatul digital pentru semnătură electronică este cea mai ușoară modalitate de a transmite, în condiții optime, documente și declarații în format digital, fără să irosești timp și resurse.

 

 

Ce avantaje ai?

otp bank

Depui declarații fiscale, inclusiv Declarația 112, la ANAF pentru un număr nelimitat de societăți mici și mijlocii;

otp bank

Semnezi documente electronice cu aceeași valoare ca un document tipărit pe hârtie și semnat olograf;

otp bank

Transmiți informații electronice către alte instituții ale statului.

 

Cum intri în posesia unui certificat digital pentru semnătură electronică?

Depui documentele necesare la sediile OTP Bank și primești certificatul digital pentru semnătură electronică, în cel mai scurt timp, în unitatea noastră sau la adresa indicată de tine.

 

Ce cuprinde pachetul pentru semnătură electronică?

  • Certificatul calificat;
  • Dispozitivul criptografic pentru stocarea certificatului;
  • ClickSIGN, aplicația pentru semnare electronică și criptare;
  • 60 de mărci temporale gratuite, pe lună, timp de un an.

 

Prețul pentru achiziționarea pachetului:

  • Standard - 47 de euro, fără TVA;
  • Membrii activi CECCAR – 42* de euro, fără TVA;
  • Membrii activi APEC – 43** de euro, fără TVA.

 

Prețul pentru reînnoirea kitului de semnătură electronică, după 12 luni:

  • Standard – 30 de euro, fără TVA;
  • Membrii activi CECCAR – 27 de euro, fără TVA;
  • Membrii activi APEC – 28 de euro, fără TVA.

 

Certificatul digital poate fi reînnoit la OTP Bank România, indiferent de compania / banca la care a fost achiziționat inițial.

 

Acest serviciu îți este oferit de certSIGN prin intermediul OTP Bank România.

 

* pe baza parteneriatului certSIGN-CECCAR

** pa baza parteneriatului certSIGN-APEC