x

ACTUALIZAREA ONLINE A DATELOR
Pentru clienții OTP Bank

Pentru actualizarea datelor personale sau a datelor companiei şi ale reprezentanţilor legali/convenţionali

Click aici

OTP Bank România finalizează procesul de integrare a Millennium Bank România

București, 29 octombrie 2015 – OTP Bank România anunță că fuziunea legală și procesul de integrare a Millennium Bank România vor fi finalizate în data de 2 noiembrie 2015.

Acțiunile specifice fuziunii au fost demarate în luna ianuarie 2015, în urma tranzacţiei în valoare de 39 de milioane de euro pentru achiziția în procent de 100% a acţiunilor Millennium Bank România. Pe parcursul întregului proces, prioritatea OTP Bank Romȃnia a constat în asigurarea unei tranziţii line pentru clienţi, în conformitate cu preocuparea sa continuă de a livra produse şi servicii de înaltă calitate, care a stat la baza activităţii băncii încă de la înfiinţarea sa.

„Ne bucurăm să anunțăm că integrarea va fi finalizată în mai puțin de un an, termen pe care l-am estimat inițial pentru această tranziție. Prin eforturile comune ale echipelor de profesionişti din cele două bănci, am reuşit să depăşim aşteptările inițiale și să ne consolidăm poziția pe piața locală. Este un moment cheie în evoluția OTP Bank România, care ne apropie de obiectivul nostru strategic pe termen mediu, și anume acela de a ne clasa în top 10 bănci la nivel național”, a declarat László Diósi, CEO, OTP Bank România.

Etapa finală a procesului de integrare constă în migrarea clienților Millennium Bank România în sistemele informaționale ale OTP Bank România și va avea loc în perioada 30 octombrie – 2 noiembrie 2015. În acest scop, pentru a permite transferul final de date în sistemele OTP Bank:

  • accesul la serviciile bancare digitale (Internet Banking, Mobile Banking şi serviciul de Contact Center tranzacţional) ale Millennium Bank va fi restricționat între 30 octombrie 2015, ora 12:00 și 2 noiembrie 2015, ora 12:00;
  • cardurile bancare emise de Millennium Bank nu vor mai funcționa începând din 30 octombrie, ora 17:00, în timp ce noile carduri bancare emise de OTP Bank vor fi gata de activare în data de 2 noiembrie 2015, începând cu ora 12:00;
  • bancomatele Millennium Bank vor fi scoase din funcțiune începând de vineri, 30 octombrie, ora 00:00, până luni, 2 noiembrie, ora 12:00;
  • rețeaua de bancomate a OTP Bank va funcționa în condiții normale;
  • ordinele de plată vor fi acceptate în unitățile Millennium Bank Romȃnia până vineri, 30 octombrie, ora 12:00;
  • luni, 2 noiembrie 2015, unitățile bancare din rețeaua teritorială extinsă a OTP Bank România (inclusiv fostele unități bancare ale Millennium Bank România) vor fi deschise publicului începând cu ora 12:00. Lista unităţilor băncii disponibile din 2 noiembrie 2015 poate fi consultată pe website-ul companiei.

Integrarea Millennium Bank România în cadrul OTP Bank România, în cifre

Cei mai buni specialiști din ambele bănci au fost implicați în procesul de integrare, pentru realizarea acesteia în condiții optime. Ambele bănci au continuat să furnizeze, în acest timp, soluții simple şi eficiente clienţilor persoane fizice şi juridice.

Echipele implicate în procesul de integrare au alocat mii de ore pentru a implementa noi funcționalități dedicate produselor, facilitȃnd astfel migrarea lină a tuturor clienților Millennium Bank România în sistemele OTP Bank România. În vederea formării şi a definirii noilor echipe, aproximativ 200 de angajaţi au beneficiat de un program complex de învățare.

În urma integrării, cota de piaţă a OTP Bank Romȃnia creşte la aproximativ 2%, banca urcȃnd pe poziția 14 în clasamentul băncilor din Romȃnia după active.

OTP Bank România oferă produse şi servicii bancare unui portofoliu extins, de peste 426.000 de clienți, în creștere cu 13% față de portofoliul anterior al băncii. Astfel, în timp ce portofoliul de persoane fizice creşte cu 12%, însumând peste 400.000 de clienți, portofoliul de persoane juridice creşte cu 31%, ajungând la peste 25.000 de clienți.

Noua rețea teritorială a OTP Bank Romȃnia include 125 de unităţi bancare, cu 50% mai mult față de rețeaua teritorială initială a băncii, iar numărul de bancomate se ridică la 170 de ATM-uri, în creștere cu 35% față de numărul anterior de bancomate.

Ca urmare a integrării, OTP Bank România și-a extins echipa la aproape 1.300 de specialişti, în creștere cu 32% față de numărul de angajaţi ai băncii din perioada anterioară achiziției.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare.

OTP Bank oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de peste 1500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.