Ai un venit stabil și vrei să-l administrezi într-un mod inteligent? Iată soluția: pachetul de cont curent OTP Prestige. Numeroase opțiuni și beneficii te așteaptă.
Deschidem contul și îl administrăm pentru tine gratuit
Ai acces la un card de debit cu design special și costuri de emitere și administrare 0
Nu costă nimic să activezi sau să menții serviciul OTPdirekt – Internet Banking
Ce opțiuni îți oferim?
Opţiunea Creditare (aplicabil doar pentru clientii care detin pachet deschis inainte de 09.12.2022);
Opțiunea Tranzacţională;
Opţiunea Economisire;
Opţiunea Transfer Salariu / Resurse Totale.
Care sunt avantajele* pachetului OTP Prestige?
Deschidem contul și îl administrăm pentru tine GRATUIT;
Ai acces la un card de debit cu design special și costuri de emitere și administrare ZERO;
Nu costă nimic să activezi sau să menții serviciul OTPdirekt – Internet Banking;
Primele 5 tranzacții lunare efectuate prin OTPdirekt – Internet Banking sunt gratuite;
Primești alerte SMS în mod gratuit, ca să știi mereu ce se întâmplă cu banii tăi din conturi și de pe card;
Ai BONUS de dobândă atractiv la deschiderea unui depozit la termen în RON;
Serviciul de economisire automată este GRATUIT. Astfel, te ajutăm să pui bani deoparte cât mai ușor posibil.
* Avantajele pot varia în funcție de opțiunile alese.
Produse similare recomandate
Credit de nevoi personale online cu pachetul OTP Lejer
Aplici online și îl obții în doar 30 de minute.
Întrebări frecvente
Care este codul SWIFT sau codul BIC necesar pentru transferurile din străinătate către contul meu la OTP Bank?
Codul pentru transferurile în valută către un cont deschis la OTP Bank este OTPV RO BU XXX.
De ce să aleg descoperitul de cont (overdraft)?
Descoperitul de cont oferă posibilitatea obţinerii unui credit pe cont (LEI, EUR) de până la 6 venituri nete lunare, rambursarea lunară reprezentând numai dobânda aferentă sumei utilizate.
Pot să primesc pensia în contul curent la OTP Bank?
Da, poți primi pensia în contul tău deschis la OTP Bank şi îți oferim o serie de avantaje pentru alte produse şi servicii bancare achiziţionate.
Ce beneficii am dacă primesc salariul în contul meu de la OTP Bank?
Dacă dorești primirea salariului în contul tău deschis la OTP Bank poți solicita acordarea facilităţii de descoperit de cont, prin care poţi primi până la 6 venituri nete lunare drept limită de credit. Totodată, poţi solicita emiterea unui card de debit gratuit Mastercard care îți oferă acces la sumele din contul tău. În plus, OTP Bank oferă avantaje şi la obţinerea creditelor cu ipoteca în EUR (reduceri de dobândă pe perioada transferului de venit).
Cât mă costă deschiderea unui cont curent la OTP Bank?
Deschiderea, administrarea şi închiderea unui cont curent la OTP Bank este gratuită, iar pentru aceasta este necesar să te prezinți în orice sucursală cu un act de identitate valabil.
Poate accesa o altă persoană sumele de bani din contul meu de la OTP Bank?
Fondurile din contul tău pot fi accesate şi de către împuterniciţii numiţi pe contul respectiv. Aceste împuterniciri sunt stabilite de către tine prin prezentarea la sucursală împreună cu persoana împuternicită.
Cum pot primi informații despre contul meu acasă?
Pentru a primi informaţii despre tranzacţiile efectuate în contul tău deschis la OTP Bank este necesar să soliciţi primirea extrasului de cont la adresa ta de domiciliu. Poţi face această solicitare în sucursală de luni până vineri, 09:00 – 17:00.
Există o sumă minimă de menținut în contul meu?
Nu există o suma minimă lunară de menţinut pe contul tău.
Pot să atașez un card de debit contului meu?
Da, poţi ataşa un card de debit Mastercard contului tău în lei sau EUR. Emiterea acestuia se face în mod gratuit şi poate fi utilizat atât în ţară, cât şi în străinătate.
Pot accesa contul meu de la orice sucursală OTP Bank?
Contul tău, indiferent de sucursala cu care ai colaborat iniţial şi indiferent de moneda în care a fost deschis, poate fi accesat în orice sucursală OTP Bank România.
Ce este codul IBAN?
Numărul Internaţional Bancar al Contului (International Bank Account Number) sau IBAN, este un număr de cont structurat conform standardelor ECBS (European Committee for Banking Standards – Comitetul European pentru Standarde Bancare), scopul său fiind de a facilita procesarea automată pentru transferurile internaţionale. Acest cod are în România 24 de caractere.
Când este mai bine să optez pentru transferul în valută OTP Express?
Este recomandabilă utilizarea unui astfel de transfer pentru sumele în valută atunci când persoana care primeşte banii are un cont deschis la OTP Bank din Ungaria, Croaţia, Serbia, Rusia, Ucraina, Muntenegru sau Bulgaria.
Cum pot afla soldul contului meu?
Există mai multe posibilităţi de aflare a soldului unui cont deschis la OTP Bank România:
• prin prezentarea la una din sucursalele OTP Bank, cu actul de identitate valabil;
• dacă deţii un card de debit ataşat contului respectiv soldul poate fi aflat în mod gratuit pe pagina de internet www.otpbank.ro sau telefonic la numărul 0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) sau la numărul +4021 308 57 10 (apelabil şi din străinatate), fiind necesare ultimele 10 cifre ale numărului de card şi codul de acces de 3 cifre.
Este necesar un cont deschis la OTP Bank pentru transferul OTP Express?
Da, este necesar un cont deschis în valuta în care se doreşte efectuarea transferului.
Ce informații sunt necesare la efectuarea unui virament din străinătate (virament în valută)?
La efectuarea unui transfer din străinătate către un titular de cont OTP Bank, expeditorului îi sunt necesare următoarele date:
• denumirea băncii: OTP Bank România S.A.
• codul SWIFT: OTPVROBU
• datele de identificare ale beneficiarului, titular de cont OTP Bank (nume şi prenume/denumire societate; adresa; simbolul contului curent în valută)
Ce produse sunt disponibile pentru tineri?
Pentru persoanele cu vârsta de maxim 26 de ani oferim produse specifice precum:
• conturi Junior, cu o dobândă mai avantajoasă pentru sumele depuse;
• carduri de debit Junior, ataşate la contul Junior, special create pentru tineri.
Ce este descoperitul de cont (overdraft)?
Este o facilitate de creditare acordată de către bancă fiecărui client care constă în posibilitatea retragerii din cont a unei sume mai mari decât cea existentă. Se mai numeşte şi overdraft.
Ce mai trebuie să știi?
La OTP Bank România S.A., am susținut întotdeauna corectitudinea și transparența activităților întreprinse de angajații și clienții noștri. De aceea, în conformitate cu politica băncii privind cunoașterea clientelei, prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, OTP Bank acordă atenție deosebită transferurilor de fonduri în valută către/dinspre teritorii off-shore, precum și operațiunilor de încasări și plăți externe ale clienților care au rezidența /cetăţenia/sediul social sau acţionari/beneficiari reali în teritorii off-shore. De aceea, solicităm clienţilor documente comerciale justificative aferente tranzacţiilor efectuate/ce urmează a fi efectuate de fiecare dată când consideră necesar.
Scopul principal îl reprezintă încadrarea operaţiunilor de acest tip în prevederile legale în vigoare şi analiza concordanţei cu obiectul de activitate/activitatea comercială curentă a clienţilor.
În conformitate cu dispozițiile Legii 258/2017 privind Comparabilitatea comisioanelor aferente conturilor de plăți, schimbarea conturilor de plăți și accesul la conturile de plăți cu servicii de bază, regăsiți pentru consultare Glosarul de termeni standardizați, FID-Document informare cu privire la comisioane LEI și FID-Document informare cu privire la comisioane EUR.
În cazul în care tranzacția dumneavoastră conține în câmpurile “Țară Bancă” sau “Țară Beneficiar” una din tările menționate în Lista țărilor pentru care banca solicită documente justificative în vederea procesării plăților pentru procesare, vă rugăm să prezentați băncii documente justificative, prin încărcarea acestora în mesageria aplicației OTPdirekt sau transmiterea acestora la adresa de e-mail documentejustificative@otpbank.ro. În caz contrar, banca nu va putea procesa operațiunea. Nu se vor iniția relații de afaceri, inclusiv deschiderea contului curent, precum și acceptarea și/ sau derularea oricăror fonduri/ efectuarea de tranzacții pentru persoanele fizice/persoanele juridice cu rezidența/ cetățenia în Coreea de Nord, precum și a celor ai căror reprezentanți împuterniciți au rezidența/ cetățenia în Coreea de Nord.
În conformitate cu politica internă a Băncii, OTP Bank România S.A.:
- nu efectuează operațiuni în USD cu următoarele țări: Iran, Belarus, Cuba, Myanmar, Syria, Sudan și Zimbabwe;
- nu efectuează operațiuni directe în relația cu urmatoarele enititati bancare: Belarusbank Belarus, Belinvestbank (Banca belarusă pentru Dezvoltare și Reconstrucție), Belagroprombank Belarus, SberBank Rusia, VTB Rusia, Gazprombank Rusia, Vnesheconombank (VEB) Rusia, Rosselkhozbank Rusia;
- nu efectuează operațiuni cu bănci din Transnistria, care nu sunt supravegheate de Banca Naționala a Moldovei.