Terminale POS și e-Commerce

Totul este mult mai ușor atunci când puteți opta pentru servicii optimizate menite să vă susțină afacerea oriunde s-ar afla, fie că este vorba de mediul online sau de magazine fizice. Soluțiile POS și e-Commerce de la OTP Bank vă ajută să vă întâmpinați mai ușor clienții și să îi fidelizați printr-un acces facil la gama de produse comercializate.

Astfel, compania dumneavoastră este în pas cu tendințele actuale de acceptare la plată a cardurilor..

Creșterea veniturilor încasate din vânzări și/ sau prestări servicii

Încasările se efectuează în contul companiei

Ai acces la campaniile promoționale organizate de VISA, Mastercard și OTP Bank

Care sunt avantajele terminalelor POS?

  • Instalarea și utilizarea terminalelor POS GPRS fixe sau portabile, în funcție de nevoile dumneavoastră de business;

  • Pregătirea gratuită a personalului dumneavoastră implicat în vânzarea de produse sau servicii;

  • Oferirea POS-urilor Contactless, prin care clienții pot efectua tranzacții prin card, telefon sau smartwatch;

  • Se pot efectua operațiuni până în 100 lei, doar prin apropierea cardului de POS, fără cod PIN sau semnatură pe chitanță;10

  • Asistență tehnică non-stop prin Call Center-ul dedicat;

  • Decontăm tranzacțiile prin carduri Visa și Mastercard în termen de 1 zi lucrătoare de la închiderea de zi pe POS;

  • Asigurarea rolelor de hârtie termică pentru utilizarea POS-ului.

  • Acum aveți posibilitatea de a alege între un terminal POS standard sau aplicația OTP POSibil pe care o puteți instala pe terminalul dumneavoastră mobil cu sistem de operare Android pentru a-l transforma într-un POS ultra-portabil și sigur.

    La o apăsare de buton încasați pe telefon! Descoperiți aplicația OTP POSibil - accesați acest link.

Care sunt avantajele e-Commerce?

  • Implementarea rapidă a soluției pe website, indiferent de tipul platformei de e-Commerce ales (WooCommerce, Magento, Prestashop, OpenCart);

  • Creșterea veniturilor încasate și administrarea unor volume mari de tranzacții;

  • Accesul în platforma de test a procesatorului, te ajută cu integrarea operativă a magazinului online și efectuarea dezvoltărilor necesare, înainte de a fi pus ”liveʺ;

  • Interfață de plată personalizată și optimizată pentru dispozitivele mobile. Toate încasările se efectuază în contul companiei;

  • Posibilitatea implementării plăților recurente în website (ex. abonamente lunare);

  • Implementarea standardului 3D Secure și aplicarea filtrelor în timp real prin integratorul nostru, pentru asigurarea mecanismelor de securitate a tranzacțiilor de tip e-Commerce și prevenirea fraudei online;

  • Rapoarte detaliate care permit reconcilierea tranzacțiilor prin carduri efectuate pe website-ul dumneavoastră, inclusiv asistență pentru investigațiile anti-fraudă online;

  • În funcție de specificul activității, putem integra plata recurentă opțională prin card pentru clienții dumneavoastră;

  • Posibilitatea integrării website-ului administrat cu servicii de curierat.

Care este procedura de implementare a soluției e-Commerce?

  • Verificarea compatibilității website-ului și semnarea contractului de acceptare pentru plata cardurilor Visa și Mastercard se poate realiza promt, într-o singură zi;

  • Terminalul virtual deschis de bancă este înrolat rapid la organizațiile de carduri și la procesatorul /integratorul nostru, pentru a vă permite accesul la platforma de test a acestuia, în care va puteți personaliza, optimiza și testa serviciul de e-Commerce, în funcție de necesitățile de business și cele operaționale ale companiei dumneavoastră;

  • Prevenirea fraudelor prin carduri reprezintă o preocupare importantă a băncii și partenerilor săi, în acest scop tranzacțiile e-Commerce la standardul Full 3D Secure sunt obligatorii acum și vă asigură confortul necesar la încasarea plăților online;

  • Suportul tehnic specializat acordat de procesator/integrator, vă vor ajuta să configurați în mod adecvat website-ului pe care îl gestionați;

  • Platforma de e-Commerce va fi ,,live” în câteva zile de la semnarea contractului și implementarea modului de plată e-Commerce pe website, inclusiv integrarea cu sistemul dumneavoastră informatic.

Cum poți obține terminalele POS și e-Commerce?

Solicitați informații prin e-mail: pos@otpbank.ro.

Vino la noi

Vino în sucursala OTP Bank
și hai să discutăm cea mai potrivită variantă.

Sucursale și ATM-uri

Contactează-ne telefonic

Solicită informații apelând serviciul HelpDesk la numărul de telefon (+4) 021 308 57 10.

Apelare HelpDesk

Produse similare recomandate

Serviciul 3DSecure

Plătești cu cardul pe internet simplu și rapid, în deplină siguranță.

Vreau detalii

Card de credit VISA Business Silver

Cardul care te ajută să îți construiești afacerea așa cum îți dorești.

Vreau detalii