OTP Bank România lansează Mobile Payments, serviciul complet de plată cu telefonul mobil

OTP Bank România oferă servicii complete „Mobile Payments” pentru clienții persoane fizice, deținători de carduri Mastercard.

Serviciile Mobile Payments permit plata cu telefonul mobil sau alte terminale mobile compatibile, care utilizează sisteme de operare Android sau iOS, prin intermediul a două aplicații:
•    OTPay - aplicație de plată tip „e-Wallet” pentru terminale mobile cu sistem de operare Android (Samsung, Huawei, Nokia etc.);
•    Apple Pay Wallet – serviciul de plată dedicat exclusiv terminalelor mobile cu sistem  de operare iOS (iPhone, iPad, Apple Watch).

Înrolarea cardurilor Mastercard emise de OTP Bank România în cele două aplicații se realizează ușor și intuitiv cu confirmare printr-un simplu SMS. În plus, aplicația OTPay permite înrolarea unui card prin simpla atingere a acestuia de terminalul mobil, prin tehnologia NFC, datele cardului fiind preluate automat în aplicația mobilă, pentru ca experiența clientului să fie cât mai placută.

Serviciile Mobile Payments se adresează consumatorilor de produse digitale, care urmăresc și solicită soluții de plată  în ton cu tendințele de dezvoltare tehnologică. În acest sens, OTP Bank România oferă alternative moderne de plată clienților care preferă tehnologia în locul mijloacelor de plată tradiționale.” a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct, Divizia Retail.

Metodele de securitate puse la dispoziție de cele două aplicații fac din plata cu telefonul mobil una dintre cele mai sigure modalități de plată. Autentificarea fiecărei plăți se poate face prin biometrie  (recunoașterea facială sau scanarea amprentei) sau prin introducerea unei parole unice, aleasă de posesorul dispozitivului mobil de plată.

Plata efectivă cu telefonul mobil presupune apropierea dispozitivului de POS, cu ecranul activat și comunicarea NFC activată. Serviciul Mobile Payments poate fi folosit la orice POS care acceptă plata contactless din țară sau din străinătate.

Pentru a avea controlul tranzacțiilor și sumelor aprobate, dar și situația soldului, la fiecare plată cu Mobile Payments, clienții primesc o notificare pe telefon, dacă au această opțiune activată din dispozitiv.

Serviciul poate fi folosit chiar dacă telefonul nu este conectat la internet.


Despre OTP Bank România

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, din decembrie 2018.

OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate, în timp ce subsidiara din România marchează 15 ani de prezență de piața locală. Până astăzi, OTP Group a devenit un jucător dominant pe piața Europei Centrale și de Est și este considerat un grup bancar important chiar și la scară europeană. Comunitatea de aproximativ 36 de mii de angajați deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 12 țări.