OTP Bank România își extinde rețeaua teritorială și inaugurează un nou concept de sucursală

OTP Bank anunță deschiderea unui nou concept de sucursală în București, conform obiectivului de creștere accelerată a băncii. Situată în Pipera, o zonă activă din punct de vedere al business-urilor dezvoltate în acel cadru, unitatea își propune să răspundă personalizat nevoilor clienților.

Chiar dacă, în ultimii ani, un procent însemnat de sucursale din Europa s-a închis și continuă să se închidă, noi credem că este încă foarte important mixul online, digital cu prezența fizică, reflectată în interacțiunea directă dintre angajații noștri și clienți. Totodată, extinderea rețelei de sucursale face parte din strategia pe care o avem în perioada imediat următoare. Anul acesta, deschiderea de sucursale nu se va opri aici”, a declarat Gyula Fatér, CEO OTP Bank România.

Noua sucursală din Pipera este dotată cu două echipamente multifuncționale ATM, dintre care unul este disponibil non-stop. Aceste bancomate înlocuiesc casieriile clasice și le asigură clienților posibilitatea de a realiza, în condiții de siguranță, operațiuni multiple, precum: depuneri și retrageri de numerar, interogare sold, obținerea unui mini extras de cont sau schimbarea codului PIN. Clienții beneficiază de consultanță privind accesul instant la serviciile și produsele oferite de dispozitivele mobile și platformele digitale ale OTP Bank. În plus, aceștia au acces la un spațiu destinat întâlnirilor de afaceri, echipa sucursalei fiind aproape de ei cu sfaturi și soluții.

Pentru OTP Bank, acest proiect este un pilot prin care testăm două concepte principale. Primul se referă la sucursala de tip cashless, adică fără casierii, cu regim exclusiv electronic, iar al doilea are în vedere rolul consilierului care are misiunea de a le oferi clienților asistență și încredere în mediul digital. În funcție de rezultatele acestui pilot, ne vom adapta cât mai eficient sucursalele la necesitățile clienților”, a mai adăugat Gyula Fatér.


Despre OTP Bank România

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare. Banca ocupă locul 9, în funcție de active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, din decembrie 2018. 

OTP Group are peste 70 de ani de activitate în sectorul financiar din Europa Centrală și de Est, în timp ce subsidiara din România a acumulat 16 ani de prezență de piața locală. Promovând inovația, creșterea stabilă și servicii financiare integrate, OTP Group a devenit un jucător dominant pe piața Europei Centrale și de Est și este considerat un grup bancar important chiar și la scară europeană. Comunitatea de aproximativ 36 de mii de angajați deservește zilnic aproape 19 milioane de clienți din 12 țări.