close

Vă atragem atenția asupra creșterii tentativelor de fraudă prin metoda spoofing, prin care atacatorii apelează potențiale victime de pe un număr de telefon care pare a fi al băncii și se prezintă drept angajați ai instituțiilor financiare. Vă recomandăm să fiți vigilenți și să nu comunicați nimănui date confidențiale precum credențialele de acces la contul bancar (IB) sau datele de securitate aferente cardului bancar.

OTP Bank România anunță transferul produselor bancare de la Agenția PALAS IAȘI către Sucursala ȘTEFAN CEL MARE IAȘI

OTP Bank România anunță că, începând cu data de 27 mai 2024, produsele bancare de la Agenția PALAS IAȘI vor fi transferate către Sucursala ȘTEFAN CEL MARE IAȘI, din B-dul Ștefan cel Mare și Sfânt nr.14, ca urmare a închiderii Agenției Palas Iași.

Administrarea acestor produse de către dumneavoastră nu va fi afectată în nici un fel, aceasta putând fi efectuată din oricare unitate OTP Bank România, iar în procesul de implementare a acestor modificări nu sunt necesare acțiuni din partea dumneavoastră.

OTP Bank România pune la dispoziția clienților și serviciile de Internet Banking (OTPdirekt) și Mobile Banking (SmartBank), 24 de ore din 24, prin care pot efectua tranzacții, plăți și obtinerea de informații despre cont, fără a necesita deplasarea în unităţile teritoriale.
   
Totodată, serviciul de Call Center este la dispoziția clienților de luni până vineri, între orele 8:30-21:00, la următoarele numere de telefon:
•    0800.88.22.88, apel gratuit din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă din România;
•    +4021.308.57.10, tarif normal apelabil și din străinătate.

Clienții OTP Bank România sunt așteptați în noul sediu, dar și în oricare altă unitate din țară, gata să ofere servicii și produse bancare de calitate.