OTP Bank lansează serviciul Contactless ATM pentru retragerile de numerar de la bancomatele băncii

București, 11 octombrie 2021 – OTP Bank continuă dezvoltarea portofoliului de soluții mobile de plată oferite clienților locali prin lansarea serviciului „Contactless ATM”, care permite clienților să retragă numerar și prin simpla apropiere a telefonului/ceasului inteligent sau a cardului bancar de zona special marcată a ATM-ului. 

Retragerea de numerar este posibilă prin intermediul dispozitivelor (telefoane, ceasuri inteligente) care utilizează aplicații de portofel digital precum Apple Pay sau OTPay. 

„Lansăm o nouă dezvoltare menită să facă utilizarea serviciilor bancare și mai ușoară pentru clienți, Contactless ATM, o soluție modernă și cerută tot mai mult la nivel național. Este un pas firesc în strategia noastră de dezvoltare organică și, în același timp, un proiect care ne arată importanța ambelor medii de interacțiune cu clientul, deoarece acest serviciu îmbină sinergiile, mobilitatea și soluțiile specifice mediului digital cu utilitatea serviciilor oferite în sucursală”, a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct, Coordonator al Diviziei de Afaceri în cadrul OTP Bank România.

Funcționalitatea este disponibilă pentru orice card Mastercard sau Visa emis de OTP Bank Romania, care dispune de funcția contactless. 

În același timp, OTP Bank România se află în plină implementare a programului de investiții pentru modernizarea rețelei de bancomate proprii, astfel că serviciul „Contactless ATM” este deja disponibil prin intermediul a 109 ATM-uri la nivel național, urmând ca în prima parte a anului viitor acesta să fie disponibil la toate cele 148 de terminale. 


Despre OTP Bank România

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare. Banca ocupă locul 9, în funcție de active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, din decembrie 2018. 

OTP Group are peste 70 de ani de activitate în sectorul financiar din Europa Centrală și de Est, în timp ce subsidiara din România a acumulat 16 ani de prezență de piața locală. Promovând inovația, creșterea stabilă și servicii financiare integrate, OTP Group a devenit un jucător dominant pe piața Europei Centrale și de Est și este considerat un grup bancar important chiar și la scară europeană. 

Comunitatea de aproximativ 40 de mii de angajați deservește zilnic aproape 16,3 milioane de clienți din 11 țări. 

    
Pentru informații suplimentare:
Mihaela Duică
PR Manager
OTP Bank Romania, www.otpbank.ro 
E-mail: mihaela.duica@otpbank.ro