În cadrul OTP Bank România, evoluția situației Coronavirusului este urmărită cu atenție.
Avem soluții și un plan bine structurat în cazul tuturor scenariilor și gradelor de severitate formulate și avansate de colegii de la departamentele HR și Risc. Totodată, vrem să ne asigurăm clienții de continuitatea activității bancare în cazul unor decizii de forță majoră la nivel național, atât prin intermediul serviciilor telefonice, care le vor permite clienților legătura directă cu angajații băncii, cât și prin intermediul serviciilor online.
Legat de protecția personalului băncii, distribuim în unitățile teritoriale și din sediul central măști, soluții dezinfectante și mănuși chirurgicale de unică folosință colegilor care lucrează cu numerar. De asemenea, îi informăm constant privind măsurile de prevenție recomandate de specialiștii din domeniu.
Am limitat deplasările de business interne și externe, am încurajat comunicarea prin intermediul canalelor electronice disponibile și am recomandat colegilor care au călătorit în zonele afectate de coronavirus să lucreze de acasă, respectând protocolul oficial, transmis de autorități.
Clienții băncii vor putea folosi dispozitivele cu dezinfectant, care vor fi puse pe front-desk, în toate unitățile din țară.