Constantin Mareș, responsabil pentru transformarea organizațională OTP Bank România, preia conducerea noii Divizii Digital

București, 18 noiembrie 2021 – Constantin Mareș, Executive Director IT, PMO & Transformation Office OTP Bank România, a fost numit Director General Adjunct și va coordona noua Divizie Digital, creată în cadrul strategiei de dezvoltare locală a băncii.
 
Divizia Digital are responsabilitatea de a aduce mediul digital și soluțiile de banking ale OTP Bank România mai aproape de client, în funcție de nevoile sale, prin procese operaționale rapide și eficiente, soluții digitale simple și sigure și consultanță personalizată.

„Crearea Diviziei Digital este o consecință naturală a implementării viziunii OTP Bank de a se dezvolta prin digitalizare și inovație. Reprezintă, de asemenea, o recunoaștere a contribuției semnificative pe care colegii din aceste echipe o au la transformarea culturală și digitală a băncii. 
Plasarea noastră la intersecția dintre tehnologie și interacțiunea cu clientul ne dă responsabilitatea de a oferi servicii de cel mai înalt nivel atât pentru clienți, cât și pentru colegi. Iar, pe de cealaltă parte, ne onoreaza și ne motivează să continuăm, cu multă energie și entuziasm, progresul în cadrul programului Apollo”
, a declarat Constantin Mareș, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital.

Obiectivele sale de management la conducerea Diviziei Digital includ stimularea performanței, creșterea mediului inovativ intern, odată cu crearea unui mediu de lucru optim pentru dezvoltarea profesională și poziționarea OTP Bank România în elita celor mai doriți angajatori din România. 

Constantin Mareş are o experiență de 25 ani în sistemul bancar, iar în ultimii 20 ani a ocupat poziţii de top şi senior management. Din anul 2015 este promotorul schimbării culturale în cadrul OTP Bank România, schimbare care a înglobat atât transformarea digitală, cât si transformarea modului de lucru într-unul agil, colaborativ și modern. Este responsabil direct de succesul programului Apollo de creștere organică a OTP Bank România, care pune accent pe îmbunatățirea experienței clientului, eficiența proceselor și dezvoltarea produselor cheie din portofoliu.

Şi-a început cariera la Bancorex, în departamentul Pieţe de capital. A trecut apoi la ING, unde a lucrat 9 ani, a condus departamentul IT și a participat la lansarea serviciilor de retail bazate exclusiv pe tehnologie. În 2006 s-a alăturat echipei care a pregătit lansarea Millennium Bank în România. La şase ani de la venirea sa în Millennium Bank a fost promovat în conducerea băncii, mai întâi coordonând aria operațională și apoi ca responsabil al zonei de clienți persoane juridice.

Despre OTP Bank 

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare. Banca ocupă locul 9, în funcție de active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, din decembrie 2018. 

OTP Group are peste 70 de ani de activitate în sectorul financiar din Europa Centrală și de Est, în timp ce subsidiara din România a acumulat 16 ani de prezență de piața locală. Promovând inovația, creșterea stabilă și servicii financiare integrate, OTP Group a devenit un jucător dominant pe piața Europei Centrale și de Est și este considerat un grup bancar important chiar și la scară europeană. Comunitatea de aproximativ 40 de mii de angajați deservește zilnic aproape 16,3 milioane de clienți din 11 țări.