Profilul tău:
- Studii superioare în domeniu economic/informatică;
- Experiență anterioară într-o poziție similară – minim 2 ani;
- Excelente abilități de comunicare;
- Flexibilitate și capacitate de a rezolva probleme;
- Abilități organizatorice;
- Bune cunoștințe de administrare baze de date Oracle, SQL.
Ce vei face:
- Vei administra baza de date din cadrul Infrastructurii IT a băncii asigurând disponibilitatea, integritatea și funcționarea în parametrii stabiliți;
- Vei asigura securitatea la nivel informatic pentru sistemele gestionate (drepturi useri, patch-uri de securitate, update-uri de sistem de operare etc). Vei realiza analiza logurilor de la bazele de date și documentația aferentă;
- Vei implementa politica băncii de realizarea a copiilor de siguranță a bazelor de date precum și a logurilor generate pentru sistemele gestionate. Vei participa la implementarea, documentarea și testarea periodica a procedurilor de Disaster Recovery și Business Continuity. Vei implementa politica de Capacity Planning;
- Vei monitoriza și administra interfețele software ale sistemelor gestionate cu aplicații externe;
- Vei participa la testarea și punerea în funcțiune a noilor sisteme IT din aria departamentului;
- Vei menține legatura și gestiona contractele de furnizare servicii și mentenanță hardware și suport software cu furnizorii externi pentru sistemele gestionate;
- Vei realiza propuneri de optimizări și de achiziții de hardware/software pentru sistemele gestionate;
- Vei propune colaborări cu firme de specialitate pentru îmbunătățirea performanțelor sistemelor gestionate;
- Vei participa în proiectele și activitățile diviziei repartizate de superiorul direct;
- Ești responsabil pentru cunoașterea și aplicarea prevederilor ROF, Regulamentului Intern, Proceduri de Control intern și a celorlalte norme, politici și proceduri interne relevante pentru aria de activitate, menținerea certificărilor obligatorii pentru sistemele gestionate;
- Ești responsabil de încadrarea în Acordurile Interne de Servicii (SLA) pe sistemele gestionate;
- Vei propune, testa, coordona, implementa sau participa la implementarea cu 3rd party la proiecte din aria proprie de specialitate pe soluțiile care le administrează.
- Vei gestiona sisteme precum: Aplicația de Core Banking, Internet Banking, Carduri, Document Management, Server Raportări, Norkom, Profitabilitate, Raportări Risk, BIND, Cash Management, Baxter, Fiokert_BSS, RIA Reftam, Capone, Dorsum, sisteme de dezvoltare, testare și backup pentru sistemele de producție, efectuare de planuri de mentenanță și optimizare pe bazele de date Oracle.
Ce îți oferim:
Sănătate și well-being:
- Discount 7Card, Fit4You, Bery Fitness & Spa, Optiplaza, INTELIDENT;
- Asigurare medicală de sănatate și asigurare de viață;
- Pauză de fructe la birou.
Servicii și shopping:
- Tichete de masă;
- Discount la serviciile și produsele 5asec, ZOOT, CCC, Armani Jeans, Max & Co, Swarovski, Geox, Springfield, Samsung, Orange, Pineberry, Vodafone, Lamonza etc.
Timp liber și educatie:
- De ziua ta: o zi liberă cadou de la noi;
- Discount la serviciile oferite de Fundația Calea Victoriei, Școala de muzică Arpeggio, Whi Experience, Centru de Limbi Străine A_BEST;
- Tot ce vrei să citești de la Bookster.
Dacă ești interesat de această poziție, aplică la staffing.hr@otpbank.ro.