CRM Campaign Manager

CRM Campaign Manager

Profilul tău:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență pe o poziție similară de 2 ani;
  • Cunoașterea pachetului MS Office (în special Excel și PowerPoint);
  • Limba engleză – nivel avansat;
  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Atitudine orientată către client (intern, extern);
  • Punctualitate și promptitudine în respectarea termenelor;
  • Constituie un avantaj experiența în lucrul cu MS Access și SQL.

 

Ce vei face:

  • Vei dezvolta și implementa campanii de marketing direct, acoperind întreg ciclul de viață al clienților și întreg portofoliul de produse retail (achiziție, onboarding, activare, creșterea utilizării produselor, cross sell și up sell, loializare, retenție, reactivare, win-back);
  • Vei participa la elaborarea și aprobarea planului anual de campanii cu analize și propuneri pentru segmentele de clienți și produsele alocate;
  • Vei colabora strâns cu restul departamentelor implicate (Dezvoltare Produse, Canale Alternative, Risc, Marketing, Rețea Vânzări, IT, s.a.) pentru definirea și implementarea fiecărei campanii: analiza situației inițiale, selecția grupului țintă de clienți, elaborarea ofertei, stabilirea mecanismului de campanie, stabilirea modalității de măsurare a rezultatelor, estimarea rezultatelor în termen de ROI și aprobarea campaniilor conform procedurilor interne, dezvoltarea mesajelor și materialelor (mail, e-mail, SMS, scripturi Call Center, materiale informative pentru Rețea, etc.), execuția mixului de comunicare, monitorizarea rezultatelor, analiza și evaluarea rezultatelor, elaborarea raportului la finalul fiecărei campanii și distribuirea concluziilor și recomandărilor către părțile implicate în proces pentru creșterea rezultatelor viitoarelor acțiuni;
  • Vei acționa ca project manager și coordonator de echipă pentru fiecare campanie;
  • Vei coordona sau vei fi implicat în alte proiecte ale departamentul CRM sau proiecte la nivel de bancă cu impact în creșterea satisfacției și retenția clienților;
  • Vei participa în proiecte de îmbunătățire și dezvoltare a instrumentelor și activităților departamentului CRM – aplicații de campaign management și managementul leadurilor, dezvoltare de noi canale de comunicare, implementare CRM Data Mart, integrări cu diferite sisteme din bancă, etc.

 

Ce îți oferim:

Sănătate și well-being:

  • Discount 7Card, Fit4You, Bery Fitness & Spa, Optiplaza, INTELIDENT;
  • Asigurare medicală de sănatate și asigurare de viață;
  • Pauză de fructe la birou.

Servicii și shopping:

  • Tichete de masă;
  • Discount la serviciile și produsele 5asec, ZOOT, CCC, Armani Jeans, Max & Co, Swarovski, Geox, Springfield, Samsung, Orange, Pineberry, Vodafone, Lamonza etc.

Timp liber și educatie:

  • De ziua ta: o zi liberă cadou de la noi;
  • Discount la serviciile oferite de Fundația Calea Victoriei, Școala de muzică Arpeggio, Whi Experience, Centru de Limbi Străine A_BEST;
  • Tot ce vrei să citești de la Bookster.

 

Dacă ești interesat de această poziție, aplică la staffing.hr@otpbank.ro.