Actualizarea datelor online

Îți reamintim că pentru a putea utiliza serviciile OTP Bank România cât și pentru a respecta prevederile legislației naționale în vigoare, este necesar să  actualizezi datele personale sau ale companiei şi ale împuterniciților/reprezentanţilor legali/convenţionali, urmând instrucțiunile de mai jos.

 

Cum poți actualiza aceste date?

Clienți persoane fizice
 

  • Prin completarea formularului disponibil în OTPdirekt - Internet Banking (versiunea desktop);

  • Prin transmiterea formularului completat, împreună cu o copie după BI/CI, pe care se va menționa că este “Conformă cu originalul”, semnate de tine, pe adresa de e-mail actualizaredate@otpbank.ro. Formularul va fi transmis Băncii de pe adresa personala de e-mail (nu se vor lua in considerare formulare trimise de pe adrese de e-mail ale altor persoane, inclusiv cea a Angajatorului);

  • În orice sucursală OTP Bank România. Pentru a minimiza timpul petrecut la ghișeu, îți recomandăm să aduci formularul completat și semnat împreună cu o copie după BI/CI.

Notă: În cazul în care nu ai comunicat adresa personală de e-mail la deschiderea de cont sau la ultima actualizare a datelor, ulterior completării corecte a formularului de actualizare date, pentru finalizarea actualizării datelor, vei fi contactat telefonic pentru confirmarea acesteia prin apel înregistrat.

 

Clienți persoane juridice și categorii asimilate

În orice sucursală OTP Bank România S.A., prezentând ultimul act constitutiv actualizat sau documentele aferente celor mai recente modificări aduse statutului/actului constitutiv și un extras recent de la registrul unde sunteți înregistrat (în cazul entităților deținute de alte entități, se vor prezenta extrase până la identificarea întregului lanț de deținere). Pentru a minimiza timpul petrecut la ghiseu, îți recomandăm să aduci  formularul completat și semnat.

Ce date trebuie actualizate?

 

Pentru persoane fizice este necesară actualizarea datelor personale referitoare la: angajator/ocupaţie, sursa fondurilor, număr de telefon, adresa de email sau act de identitate.

Informații suplimentare aferente formularului de actualizare date Persoane Fizice

Pentru persoane juridice este necesară actualizarea datelor referitoare la: sursa fondurilor, identitatea beneficiarului real, structura acționariatului, adresa sediului social, numărul de telefon, datele împuterniciților/ reprezentanților legali, astfel incât, la data efectuării operațiunilor, acestea să fie înregistrate în baza de date a Băncii.

Pentru a veni în sprijinul tău, am pregatit o listă orientativă de documente necesare persoanelor juridice pentru actualizarea datelor.

Documente care atestă situația la zi a entității pe care o reprezinți:

 

Pentru entități înregistrate la Oficiul Național al Registrului Comertului (RECOM) - de ex.: SRL, SA, Persoana Fizica Autorizată (PFA), Întreprindere Individuala (II), Întreprindere Familiala (IF):

  • Fomular de actualizare informații pentru clienți persoane juridice și categorii asimilate – completat/bifat în totalitate și semnat de persoanele împuternicite să reprezinte entitatea în relația cu OTP Bank România SA.

 

Pentru profesii liberale:

  • Legitimație vizată la zi în cazul în care autoritatea competentă emite;
  • În cazul în care ți-ai schimbat sediul, te rugăm să prezinți documentul care atestă schimbarea sediului și înregistrarea acestuia la autoritatea competentă.

 

Pentru asociații de proprietari:

  • Certificat Constatator din Registrul Special al asociațiilor de proprietari nu mai vechi de 30 zile calendaristice.

 

Pentru asociații și fundații:

  • Extras din Registrul Asociațiilor și Fundațiilor nu mai vechi de 30 zile calendaristice.

Documente de identitate ale persoanelor autorizate să dispună operațiuni în contul societății (împuterniciți), desemnați deja în relația cu OTP Bank România SA.

Precizăm că, în urma analizării documentelor prezentate, este posibil să fie solicitate documente suplimentare.

Ce se întâmplă în caz contrar?

 

În situația în care nu vei răspunde invitaţiei noastre de a îți actualiza datele minime obligatorii, Banca își rezervă dreptul de a refuza efectuarea operațiunilor.

În situația în care ai actualizat deja datele minime obligatorii, îți mulțumim anticipat.

Te asigurăm de întreaga noastră disponibilitate de a raspunde cât mai rapid cererilor tale de actualizare de date şi ne cerem scuze pentru eventuale inconvenienţe legate de accesul la conturile OTP Bank România.