Vă doriți o relație personalizată

cu un consilier dedicat sau vreți să beneficiați de servicii și produse care rezonează cu nevoile, profilul și obiectivele dumneavoastră? OTP Bank oferă celor mai importanți dintre clienții săi serviciul Private Banking.

 

De mai bine de 15 ani dezvoltăm la nivel internațional, cât și pe piața bancară din România, o poziție specială pentru clienții de elită OTP Bank, redată printr-un lanț de servicii distinse. Văzut ca un ansamblu de soluții bancare, Private Banking mizează pe accesul preferențial al clienților cu disponibilități mari la produsele și serviciile OTP Bank.

 

Euromoney, una dintre cele mai prestigioase publicații financiare din lume, a desemnat serviciul OTP Private Banking ca fiind "Cel mai bun serviciu de Private Banking în Ungaria" și "Cel mai bun serviciu de Private Banking în Ucraina" în 2011.

 

 

 

Ce avantaje ai?

otp bank

Servicii de înaltă calitate: Confidențialitatea, siguranța, confortul și eficiența reprezintă atribute esențiale prin care serviciul Private Banking se face remarcat. Combinate în cele mai optime moduri, acestea dau sens pachetului de facilități special creat pentru fiecare client. Simultan, partenerii noștri oferă o gamă extinsă de servicii în condiții exclusiviste;

otp bank

Consilierul dedicat: Înzestrați cu experiență, încredere și cunoștințe financiare temeinice, managerii de relații cu clienții sunt pregătiți să formeze un angajament de lungă durată cu clienții noștri;

otp bank

Confidențialitate: Consilierul dedicat tratează informațiile primite de la dumneavoastră cu maximă discreție, respectând condițiile cele mai exigente ale păstrării secretului bancar;

otp bank

Confort: Tranzacțiile financiare se realizează într-o atmosferă confortabilă, antrenată de un ritm eficient: Avantajul priorității în efectuarea tranzacțiilor, analiza solicitărilor sau oferirea de produse și servicii; Acces în sălile de conferință din Sucursala Private Banking, special amenajată pentru întâlnirile cu partenerii de afaceri, desfășurate într-un mediu confidențial; Consilierul dedicat monitorizează conturile și în cazul în care se solicită, aceștia se deplasează pentru discuții de calitate, direct la sediul unde clienții lucrează.

 

De ce Private Banking?

 

  • Soluții de economisire și investire: Pe baza consultanței financiare, punem la îndemâna fiecărui client un portofoliu personalizat, suprapus nevoilor de siguranță și randament. O gamă largă de soluții, oferite de specialiștii în investiții, acoperă în totalitate necesitățile de economisire în condiții optime.
  • Soluții de creditare: Folosiți-vă de avantajul priorității în contractarea diferitelor facilități de creditare oferite de OTP Bank. Consilierul dedicat vă va oferi sprijin permanent în întocmirea documentelor, iar produsele de creditare sunt diversificate: descoperitul de cont curent și carduri de credit sau credite cu și fără garanție ipotecară.
  • Carduri: Cardurile Visa Gold și MasterCard Platinum oferă libertate în efectuarea plăților oriunde în lume, prin mijloacele clasice sau pe internet. Beneficiați de comisioane de retragere numerar zero, asigurare de călătorie gratuită, valabilă în străinătate, reduceri exclusive din categoria MasterCard Elite, acces nelimitat la MasterCard Business Lounge din Aeroportul Henri Coanda etc.
  • OTPdirekt - Internet Banking și Alerte SMS: OTPdirekt vă permite efectuarea tranzacțiilor prin internet sau telefon, oricând și oriunde, în condiții de securitate și acces direct la informațiile despre cont. Clientul Private Banking beneficiază de prioritate în preluarea apelurilor pentru efectuarea tranzacțiilor prin OTPdirekt – Contact Center.
  • Casete de valori: Sentimentul de neliniște este îndepărtat odată cu serviciile de înaltă calitate Private Banking pentru că aveți posibilitatea de a păstra în siguranță obiectele de valoare, în două sucursale OTP Bank din București. Totodată, acesta facilitează închirierea casetelor de valori la un cost preferențial.
  • Analize de piață: Cunoscători ai evoluției economice din întreaga lume, economiștii OTP Bank permit clienților să consulte analizele de piață și să găsească cele mai bune soluții în luarea deciziilor de economisire și investire. Rapoartele de piață pot fi vizualizate aici.

 

Răspundem cu atenție la întrebările clienților noștri și vă punem la dispoziție mai multe posibilități de a ne contacta, garantând maximă discreție.

 

OTP BANK ROMÂNIA S.A. - Private Banking
Bd. Dacia, nr. 83
Tel: 40 21 300 02 35, 40 37 250 30 00
Fax: 40 21 314 26 65
Call Center: 4021 308 57 27
E-mail: contact.pb@otpbank.ro