OTP Bank oferă produse unice în cadrul tȃrgului Indagra 2016

  • 3 luni de abonament gratuit pentru toţi clienţii din domeniul agricol, care solicită orice pachet de produse şi servicii bancare, pȃnă la data de 31 decembrie 2016;

  • Consiliere gratuită din partea specialiştilor OTP Bank, pe perioada desfăşurării tȃrgului;

  • Ofertă specială, ca urmare a parteneriatului încheiat cu Groupama Asigurări.

  •  

OTP Bank Romȃnia anunță lansarea unei noi oferte promoționale, începand cu prima zi a Targului Indagra 2016.

Începȃnd cu data de 2 noiembrie 2016, clienţii care îşi desfăşoară activitatea în domeniul agricol, pot beneficia de o ofertă dedicată la contractarea unui pachet de produse şi servicii şi pot afla cum să obţină finanţări unice, de pȃnă la 140% din sumele cuvenite din SAPS, în baza adeverinţelor din anul în curs, prin accesarea creditului pentru dubla prefinanţare a subvenţiilor APIA. Prin acest produs unic pe piaţa bancară din Romȃnia, OTP Bank vine în sprijinul clienţilor săi prin prefinanţarea pentru doi ani, în baza adeverinţei emise de APIA, cu o documentaţie simplificată.

 

Mai mult, în cadrul Târgului Indagra 2016, specialiştii OTP Bank România oferă consiliere gratuită, atȃt pentru accesarea fondurilor europene destinate domeniului agricol (inclusiv credite în baza subvenţiilor APIA), precum și pentru contractarea oricăror produse şi servicii specifice acestui segment, avȃnd în vedere gama diversificată special dezvoltată pentru susţinerea clienţilor care activează în acest domeniu.

 

„Deoarece ne dorim consolidarea imaginii de bancă activă în susţinerea clienţilor care activează în agricultură şi în domeniile conexe, ca prioritate strategică pentru OTP Bank, venim în sprijinul acestora cu soluţii financiare complete. În cadrul târgului Indagra 2016, personalul specializat din cadrul OTP Bank stă la dispoziţia celor interesaţi cu informaţii detaliate atȃt despre produsele de finanţare dedicate dezvoltării afacerilor din domeniul agricol, precum şi despre soluţiile noastre de fluidizare a activităţii operaţionale a fiecărui client.”, a declarat Roxana Hidan, Director Direcţia IMM, OTP Bank România.

 

„Suntem lider pe linia asigurărilor agricole din România, datorită parteneriatelor pe termen lung pe care le dezvoltăm cu fermierii, bazate pe încredere, onestitate și respect reciproc. Impreună cu OTP Bank, venim în întâmpinarea nevoilor fermierilor cu o ofertă completă de finanțare și asigurare, ce aduce o serie de beneficii și facilități, de la reduceri de primă și echipă dedicată, până la prognoză și diagnoză agrometeo. Peste 2800 de fermieri beneficiază deja de aceste avantaje, în cadrul programului Asigurările dau roade, programul fiind deschis și partenerului nostru, OTP Bank. Impreună, ne dorim ca fermierii să se poată concentra pe creșterea afacerii lor, iar grijile legate de riscurile climatice să rămână în seama noastră, principala noastră misiune fiind aceea de a asigura continuitatea activităților fermierilor în cazul producerii unui eveniment neprevăzut”, a declarat Calin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurari.

 

OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare.

OTP Bank oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1.500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.

 

Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de asigurări din România, recunoscut pentru calitatea serviciilor şi soluţiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1 milion de clienţi individuali şi peste 67.000 de companii.

Parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare cu 34.000 de angajaţi, deservind peste 13 milioane de clienţi la nivel global, Groupama Asigurări îşi orientează strategia de

dezvoltare în jurul celui mai important partener al său, clientul, pentru care dezvoltă produse şi servicii simple şi flexibile, adaptabile nevoilor acestuia, care să îi asigure continuitatea planurilor atunci când evenimente neprevăzute apar. Mai multe informaţii pe www.groupama.ro.