x

ACTUALIZAREA ONLINE A DATELOR
Pentru clienții OTP Bank

Pentru actualizarea datelor personale sau a datelor companiei şi ale reprezentanţilor legali/convenţionali

Click aici

OTP Bank România lansează programul de conversie a creditelor în franci elvețieni

București, 9 decembrie 2015 - OTP Bank România anunță lansarea programului de conversie a creditelor în franci elvețieni (CHF), bazat pe soluții personalizate, pe termen lung, pentru clienții săi.
 

Soluțiile pe termen lung presupun reduceri substanțiale ale datoriilor actuale ale clienților, urmând ca sumele rămase după acest discount să fie convertite în RON sau EURO. Prin intermediul programului, banca asigură un management financiar imediat și echilibrat al datoriei, pentru fiecare client. Soluțiile sunt personalizate, în conformitate cu specificațiile creditului, anul de acordare, rata inițială a dobânzii și destinația împrumutului.

 

„Soluția noastră pe termen lung are ca scop asigurarea imediată a unui management echilibrat al fiecărui credit în franci elvețieni, oferind clienților noștri soluții personalizate și sustenabile. 80% dintre clienți vor beneficia de o reducere cuprinsă între 17.5% și 25% din soldul creditului. Acest program reprezintă una dintre cele mai competitive soluții de pe piață și este important pentru noi ca toți clienții să fie foarte bine informați în legătură cu acesta. Experții noștri din unitățile OTP Bank sunt așadar pregătiți să le ofere consilierea necesară cu privire la creditele în CHF”, a declarat László Diósi, CEO OTP Bank România.

 

Programul se adresează tuturor celor 10.500 de clienți cu credite în CHF garantate cu ipotecă, oferite de OTP Bank România. Pot accesa programul clienții care au întârzieri de cel mult 90 de zile la plata ratelor lunare, înregistrate la momentul conversiei. Clienții cu restanțe mai mari de 90 de zile vor putea deveni eligibili dacă vor acoperi suma necesară astfel încât întârzierile lor să nu depășească nivelul celor 90 de zile.

 

Programul de conversie a creditelor în CHF oferit de OTP Bank va fi disponibil pentru următoarele trei luni consecutive. În această perioadă, clienții vor fi invitați treptat în unitățile teritoriale ale băncii printr-o scrisoare, pentru a discuta despre tranzacție și a afla toate informațiile necesare.

 

În plus, din 10 decembrie 2015, clienții vor putea accesa o platformă online special creată pentru prezentarea soluțiilor personalizate, www.otpbank.ro/oferta-chf, cȃt și liniile de Call Center dedicate, 0741 875 788 și 021 308 00 88 (linii telefonice cu tarif normal, de luni până vineri, între 08:30 și 20:00).

 

OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare.

 

OTP Bank oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.