x

ACTUALIZAREA ONLINE A DATELOR
Pentru clienții OTP Bank

Pentru actualizarea datelor personale sau a datelor companiei şi ale reprezentanţilor legali/convenţionali

Click aici

Acum vă puteți conecta 

la conturile dumneavoastră, printr-un simplu apel!

 

Prin serviciul Contact Center oferit de OTP Bank, un singur telefon este suficient pentru a afla orice informaţie despre bancă sau pentru a efectua* diverse tranzacţii sau operaţiuni.

 

Apelabil gratuit din orice reţeaua fixă sau mobilă la 0800 88 22 88, 021 308 57 10 (număr cu tarif normal, apelabil și din străinătate).

 

Pe lângă informaţiile generale legate de OTP Bank, cu un singur telefon puteți afla tot ce vă doriți în legatură cu produsele şi serviciile noastre, dar și detalii despre ratele de schimb valutar, comisioanele standard aplicate etc.

 

Dacă aveți deja un cont curent deschis la OTP Bank, atunci puteţi opta pentru:

  • Obţinerea de informaţii specifice (personale) legate de situaţia dumneavoastră financiară (soldul contului curent, informaţii despre depozite/ credite, taxe, comisioane, oferte etc.)
  • Efectuarea de tranzacţii/ operaţiuni (doar pentru clienţii cu contract OTPdirekt) care pot consta în: transferuri inter/intrabancare în RON/ valută, schimb valutar, blocare card etc.*

 

* Efectuarea de tranzacții este valabilă doar pentru clienții care dețin contract OTPdirekt tip A în limita stabilită în contract.

Cum poți folosi serviciul OTPdirekt - Contact Center?

Sună-ne de luni până vineri, între 08:30 - 21:00 la numerele:
0800 88 22 88 (apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă)
(+4) 021 308 57 10 (apelabil internațional, tarif normal)

Vă rugăm să completați formularul de contact,
și un reprezentant al băncii vă va contacta în cel mai scurt timp posibil:

Completarea câmpurilor marcate cu * este obligatorie