Senior Oracle Database Administrator

Profilul tău:

  • Studii superioare în domeniu economic/informatică;
  • Experiență anterioară într-o poziție similară – minim 2 ani;
  • Excelente abilități de comunicare;
  • Flexibilitate și capacitate de a rezolva probleme;
  • Abilități organizatorice;
  • Bune cunoștințe de administrare baze de date Oracle, SQL.

 

Ce vei face:

  • Vei administra baza de date din cadrul Infrastructurii IT a băncii asigurând disponibilitatea, integritatea și funcționarea în parametrii stabiliți;
  • Vei asigura securitatea la nivel informatic pentru sistemele gestionate (drepturi useri, patch-uri de securitate, update-uri de sistem de operare etc). Vei realiza analiza logurilor de la bazele de date și documentația aferentă;
  • Vei implementa politica băncii de realizarea a copiilor de siguranță  a bazelor de date precum și a logurilor generate pentru sistemele gestionate. Vei participa la implementarea, documentarea și testarea periodica a procedurilor de Disaster Recovery și Business Continuity. Vei implementa politica de Capacity Planning;
  • Vei monitoriza și administra interfețele software ale sistemelor gestionate cu aplicații externe;
  • Vei participa la testarea și punerea în funcțiune a noilor sisteme IT din aria departamentului;
  • Vei menține legatura și gestiona contractele de furnizare servicii și mentenanță hardware și suport software cu furnizorii externi pentru sistemele gestionate;
  • Vei realiza propuneri de optimizări și de achiziții de hardware/software pentru sistemele gestionate;
  • Vei propune colaborări cu firme de specialitate pentru îmbunătățirea performanțelor  sistemelor gestionate;
  • Vei participa în proiectele și activitățile diviziei repartizate de superiorul direct;
  • Ești responsabil pentru cunoașterea și aplicarea prevederilor ROF, Regulamentului Intern, Proceduri de Control intern și a celorlalte norme, politici și proceduri interne relevante pentru aria de activitate, menținerea certificărilor obligatorii pentru sistemele gestionate;
  • Ești responsabil de încadrarea în Acordurile Interne de Servicii (SLA) pe sistemele gestionate;
  • Vei propune, testa, coordona, implementa sau participa la implementarea cu 3rd party la proiecte din aria proprie de specialitate pe soluțiile care le administrează.
  • Vei gestiona sisteme precum: Aplicația de Core Banking, Internet Banking, Carduri, Document Management, Server Raportări, Norkom, Profitabilitate, Raportări Risk, BIND, Cash Management, Baxter, Fiokert_BSS, RIA Reftam, Capone, Dorsum, sisteme de dezvoltare, testare și backup pentru sistemele de producție, efectuare de planuri de mentenanță și optimizare pe bazele de date Oracle.

 

Ce îți oferim:

Sănătate și well-being:

  • Discount 7Card, Fit4You, Bery Fitness & Spa, Optiplaza, INTELIDENT;
  • Asigurare medicală de sănatate și asigurare de viață;
  • Pauză de fructe la birou.

Servicii și shopping:

  • Tichete de masă;
  • Discount la serviciile și produsele 5asec, ZOOT, CCC, Armani Jeans, Max & Co, Swarovski, Geox, Springfield, Samsung, Orange, Pineberry, Vodafone, Lamonza etc.

Timp liber și educatie:

  • De ziua ta: o zi liberă cadou de la noi;
  • Discount la serviciile oferite de Fundația Calea Victoriei, Școala de muzică Arpeggio, Whi Experience, Centru de Limbi Străine A_BEST;
  • Tot ce vrei să citești de la Bookster.

 

Dacă ești interesat de această poziție, aplică la staffing.hr@otpbank.ro.