x

ACTUALIZAREA ONLINE A DATELOR
Pentru clienții OTP Bank

Pentru actualizarea datelor personale sau a datelor companiei şi ale reprezentanţilor legali/convenţionali

Click aici

Credem în schimbare și în puterea dorinței de a face bine,

într-o lume în care faptele bune nu prisosesc. Putem face atât de multe pentru cei mai puțin norocoși decât noi și îi putem aduce mai aproape de drepturile atât de firești de care noi ne bucurăm.

 

Este dreptul nostru să trăim într-o lume mai curată, în care sportul este o practică, într-o lume în care cultura şi educaţia sunt sprijinite și unde comunitatea în care trăim se dezvoltă frumos.

 

Am început prin exemplul propriu şi am strâns cele mai importante proiecte sociale în raportul anual de CSR, realizat în conformitate cu normele europene. Pe de o parte, pentru a nota pașii pe care îi facem pentru o lume mai bună şi a ne motiva să facem mai mult cu fiecare program derulat, pe de altă parte pentru a vă informa asupra iniţiativelor noastre de responsabilitate socială şi a vă oferi ocazia să vă implicați.

 

Raportul nostru anual de CSR este public, subliniind astfel, încă o dată, faptul că transparența este un principiu important pentru OTP Bank. De altfel, în cadrul ediției din 2013 a “Galei Oameni pentru Oameni”, OTP Bank a primit Diploma de excelență pentru asumarea publică a angajamentelor de responsabilitate socială și transparență în raportarea performanțelor.

 

OTP Bank România este un membru activ al comunității și se implică, în măsura în care poate, în cauze sociale care se extind asupra a patru domenii majore: educație, cultură, sport, sănătate.

 

Acordăm sprijin evenimentelor, programelor, organizațiilor și produselor ce contribuie la consolidarea relațiilor personale și implicit, la consolidarea comunității.

 

Primul nostru proiect naţional de CSR, în care am investit toată energia și dedicarea noastră, a fost „Dreptul de a Citi”, lansat în 2010. În cadrul acestei campanii, bibliotecile școlilor defavorizate din mediul rural sunt dotate cu cărți, pentru a facilita accesul celor mici care studiază în aceste zone la cărțile necesare dezvoltării lor. În cinci ani, în cadrul campaniei au fost donate peste 101.000 de cărți, către 167 școli dezavantajate din mediul rural și, astfel, peste 32.000 de copii au primit acces la lectură.

 

Ȋn luna mai, 2011, campania „Dreptul de a Citi” a fost aleasă finalistă în Categoria „Geographic, The Balkans”, în cadrul EMEA Sabre (Superior Achievement in Branding and Reputation Excellence) Awards 2011. Aurul primit pentru „Cea mai bună campanie din Balcani” subliniază impactul pe care Dreptul de a Citi îl are asupra comunităţilor locale.

 

Pentru ca implicarea în susținerea educației să fie completă, la începutul anului 2014, am înregistrat fundația proprie, numită “Dreptul la Educație”, prin care susținem o atitudine financiară responsabilă în rândul elevilor și liceenilor.

 

În cadrul modulelor de training sunt prezentate concepte economice și financiare de bază, într-un limbaj adaptat vârstei elevilor, pe baza unei metodologii nonformale, în limba engleză. Training-urile sunt susținute la nivel național, pe parcursul întregului an, cu un minimum de opt sesiuni de training lunare, alături de programe educaționale conexe, de tipul tabere de vacanță. Programele OK Center ale Fundației “Dreptul la Educaţie” sunt gratuite.

 

Fundația „Dreptul la educație” este susținută atât de către OTP Group şi subsidiara locală, OTP Bank România, cât și de Fundația grupului Fáy András din Ungaria, cu o experiență de peste 20 de ani.

 

Credem că investiția în educație reprezintă un pas înainte făcut pentru viitorul oricărui popor. Este o misiune pe care avem datoria să ne-o asumăm cu toții.

 

Citiţi mai multe informaţii despre activitatile dezvoltate prin intermediul Fundației Dreptul la Educație.