x

ACTUALIZAREA ONLINE A DATELOR
Pentru clienții OTP Bank

Pentru actualizarea datelor personale sau a datelor companiei şi ale reprezentanţilor legali/convenţionali

Click aici

În martie 2010, 

OTP Bank România a lansat campania naţională de responsabilitate socială ”Dreptul de a citi”.

 

De atunci și până astăzi, intenția principală a campaniei a fost aceea de a echipa școlile dezavantajate din mediul rural. Parte din inițiativa socială a fost și componenta de colecție de carte, realizată cu ajutorul unităților OTP Bank și a Librăriei Humanitas, partener în acest proiect. Inițiativa socială a fost susținută de Ministerul Educației și Cercetării.

 

Primul an de campanie a fost începutul a ceea ce avea să devină un program cu mai mult succes decât ne-am așteptat. Donațiile de cărți au putut fi făcute în toate sucursalele OTP Bank din România, în 16 librării Humanitas, dar și la târgurile Gaudeamus și Bookfest.

 

Parteneri media și bloggeri influenți s-au alăturat campaniei treptat, pe parcursul celor 5 ani de campanie, și mai mult de atât – am avut parte de 4 ambasadori ai cauzei noastre: Marius Tucă, Marcel Iureș, Dani Otil și poeta Nina Cassian, care a fost de acord să-și lanseze un nou volum de ziua copiilor, pe 1 iunie 2010. In cadrul campaniei au fost organizate numeroase conferințe în parteneriat cu Humanitas, unde au fost invitate personalități precum Andrei Pleșu, Horia-Roman Patapievici, Neagu Djuvara și Gabriel Liiceanu.

 

În 5 ani de la lansarea campaniei, rezultatele au depășit așteptările inițiale: 167 de școli au primit peste 101.000 cărți și mobilier, iar astfel peste 32.000 de copii au acum acces la bucuria de a citi.

 

Succesul campaniei a fost recunoscut și în cadrul unei serii de festivaluri de specialitate din industria PR, dintre care merită menționat aurul primit la EMEA Sabre Awards 2011(Superior Achievement in Branding and Reputation Excellence).