x

ACTUALIZAREA ONLINE A DATELOR
Pentru clienții OTP Bank

Pentru actualizarea datelor personale sau a datelor companiei şi ale reprezentanţilor legali/convenţionali

Click aici

Dacă sunteţi o companie cu o largă prezenţă 

teritorială (societate de utilităţi, companie de telecomunicaţii, societate de asigurare, societate de leasing etc) şi realizaţi un număr mare de încasări de la clienţii companiei dumneavoastră, prin intermediul acestui serviciu puteţi beneficia de:

 

  • un cont colector central dedicat încasărilor. La sfârşitul zilei curente, sumele încasate în contul colector vor fi automat transferate în contul dumneavoastră curent;
  • un fişier electronic ce va conţine detalii cu privire la încasările efectuate în contul colector în ziua curentă şi care va fi structurat astfel încât să vă permită reconcilierea automată.

 

Pentru a beneficia de aceste soluţii de încasare integrată sunt necesare doar:

 

  • deschiderea unui cont curent la OTP Bank România S.A. Banca va deschide pe numele şi pentru dumneavoastră contul colector;
  • semnarea unui contract dedicat.

 

Care sunt avantajele dumneavoastră?

otp bank

Concentrarea încasărilor într-un singur cont colector şi transferul automat al sumelor în contul curent simplifică procesul de administrare şi monitorizare a conturilor și a fondurilor disponibile în acestea;

otp bank

Reconcilierea automată a încasărilor cu facturile emise determină mai puţine erori, precum şi reducerea semnificativă a costurilor de operare.